Jestem początkujący i dzisiaj chciałem stworzyć pierwsze zapytanie. Więc jest to skrypt rejestracyjny i teraz jest problem bo gdy wchodzę na stronę gdzie już wrzuciłem plik rejestracja.php(www.sebulec.cba.pl/rejestracja.php). To jak widzicie wyskakuje błąd:Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in /var/www/virtual/sebulec.cba.pl/rejestracja.php on line 52" title="Zobacz w manualu PHP" target="_manual
Jak widać w kodzie dane do logowania do mysql wrzuciłem do osobnego pliku:mysql_connect.php .
Poniżej zamieszczam wszystkie dane porzebne do pomocy.
UWAGA: Nie kopiowałem tego z żadnych innych stron, wzorowałem się na mojej książce.
rejestracja.php :