Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript]Zamykanie okienka
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
klapaucius
Witam. Od razu zaznaczę że na JS nie znam się praktycznie wogóle, jednak muszę jedną rzecz za jego pomocą zrobić na mojej stronie.
Mianowicie mam pewien odnośnik za pomocą którego otwiera się małe okienko.
Wygląda to mniej wiecej tak:
  1. <a href='#' onclick=\"java script:window.open( 'stronka.php', '60', 'left = 20, top = 20, width = 400, height = 400, toolbar = 0, resizable = 0, scrollbars=1' )"\ >Odnośnik</a>

Po kliknięciu na niego mamy 2 okienka: jedno to stare i drugie nowe(mniejsze).
No i gdy otworzy się to okienko nowe, to chcę umieścić w nim powiedzmy kolejny jakiś link. I jeśli umieszczę w nim np coś takiego:
  1. <a href='stronka2.php'><link</a>
no to ta 'stronka2.php' otworzy się właśnie w tym małym okienku. Ja chcę jednak zrobić coś takiego aby to małe okienko się zamknęło i 'stronka2.php' otworzyła się w tym "starym" okienku.
Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi. Jak coś takiego zrobić? Słyszałem coś o funkcji windows.close... ale zupełnie nei wiem jak tego użyć w mojej sytuacji. prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie!
#luq
Po pierwsze to znacznika a nie powinieneś używać jeśli nie jest to rzeczywiście anchor... Dlaczego ludzie nie używają np. </span> ?
Po drugie trzeci argument metody open powinien być string bez spacji.

Co do problemu to:
Kod
window.opener.location.href = ''; // bezwzględna scieżka do pliku
window.close();

klapaucius
Cytat(#luq @ 24.07.2010, 16:14:06 ) *
Po pierwsze to znacznika a nie powinieneś używać jeśli nie jest to rzeczywiście anchor... Dlaczego ludzie nie używają np. </span> ?
Po drugie trzeci argument metody open powinien być string bez spacji.

Co do problemu to:
Kod
window.opener.location.href = ''; // bezwzględna scieżka do pliku
window.close();

Czyli coś takiego jest źle?
  1. <a href='#' onclick="java script:window.opener.location.href = 'stronka2.php'">link</a>