Jestem jak na razie początkującym w php i mysql. Chciałem dodać do gotowego skryptu Tabelkownika zawodników mojej drużyny, tylko mam mały problem chciałem żeby skrypt sprawdzał dane wprowadzone do formularza ponieważ nie tylko ja będę wpisywał zawodników tylko też inne osoby.
W skrócie chodzi mi o walidację pól formularza bo jakoś nie umiem tego wszystkiego połączyć.
W tym przypadku dodawanie zawodników działa, ale tylko jak uzupełnię wszystkie pola. Próbowałem już coś kombinowac żeby sprawdzał pola formularza, ale zawsze coś nie działało i cały czas wyświetlały się niepoprawne dane.
if($_SESSION['admin_priv'] || $_SESSION['superadmin_priv']) { //zmienne $addimie = $_POST['add_imie']; $addnazwisko = $_POST['add_nazwisko']; $addpozycja = $_POST['add_pozycja']; $q = "INSERT INTO {$prefix}zawodnicy1(imie,nazwisko,pozycja) VALUES ('$addimie', '$addnazwisko','$addpozycja')"; $db->executeQuery($q); $html->p("Dodano zawodnika: $addimie $addnazwisko ",'info'); //wyświetla info o dodaniu zawodnika } //generuje formularz do dodania użytkownika $html->addPlayerForm($url); }