Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Projekt ale czy w PHP?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
marbi
witam,
mam prawie gotowy projekt tworzenia plików na serwerze, skrypt pobiera dane z formularza ok (30 pól) i generalnie tworzy mi 500 katalogów w kazdym po 2 pliki, nazwy generuje losowo. Zajmuje to około 30 sekund.
2 tygodnie temu otrzymałem informację, że jest ktoś zainteresowany tym skryptem ale ma mu utworzyć 1000 katalogów w każdym po 1000 plików a do tych 30 pól ma pobierać dane z 5 plików tekstowych każdy po 25K linii.
Obecnie jest jedna strona i dane są wprowadzane na tej jednej stronie po wprowadzeniu jest przycisk SUBMIT i czekam na efekt w postaci plików. Nie ma żadnej bazy wszystko odbywa się tylko przy użyciu pól formularza.
Nie mam takiego doświadczenia, żeby stwierdzić czy PHP nadaje się do takiej pracy czy może lepiej napisać to w Javie. Jak w PHP to jak to optymalnie rowzwiązać, żeby takie generowanie nie zajęło mu za dużo czasu i nie rozłożyło serwera smile.gif
Dziękuję za podpowiedzi
markonix
Może w Bashu?
zegarek84
zależy jaki serwer - tzn. z poziomu konsoli php ma mniejsze ograniczenia - jednak, jeśli tu mowa o formularzu, to zapewne wywoływane przez serwer... ale każde wywołanie można by traktować jako osobny wątek a samo wielokrotne wywołanie formularza np. z poziomu php ale wywołanego z konsoli (da się inaczej robić rozsądne demony ale po co się bawić) i tu hasła padną curl (oczywiście, można to rozłożyć na sockety....), chyba, że logikę aplikacji rozłożysz, że od razu ma sporcjować i obrobić dane...