MateuszS
9.03.2015, 20:31:36
Hey, proste pytanie. Mam napisac grę w HTML 5 (+ jquery, oolib). Czy ta gra musi spelniac jakies specjalne warunki zeby moc ja odpalic na iPad lub stworzyc z niej natywna aplikacje?
Skoro iPad to pewnie i Retina wiec musialbys zobaczyc jak to tam wyglada. Co do natywnych silnikow to jest ich wiecej. Nie tylko ten wymieniony pod haslem html5 game engine jest strona z cala lista. Niestety mobile to Ci teraz nie podrzuce linkiem ale na apple to jest cordoba dla hybryd
Co to jest Cordoba? Bo jesli miales na mysli cordave to dziwne ze osoba z takim stazem na forum plecie takie rzeczy... Tego sie nie uzywa do gier. Chyba ze tekstowych jak ogame. Ten framework ma inne zastosowania I jest wyprowadzeniem js do natywnych funkcji telefonu dla ludzi nie znajacych javy, objective c... Nie pisal bym w tym gry. Cocos wiem ze ma miec albo jz ma wsparcie do urzadzen mobilnych.
"CocoonJS is also compatible with Apache Cordova/PhoneGap projects" cytując. A kolega wyraźnie napisał on już ma grę napisaną. On chcę ja tylko odpalić na IOS a nie nie przepisać na nowy silnik, bo zakładam że Ty mówisz o
http://www.cocos2d-x.org/wiki/Cocos2d-JS 
Na Apple jest jeszcze
http://impactjs.com/ejecta