Niestety i tu się mylisz (tak jak i ja myślałem). Kod źródłowy.
Kod mogę sam w sobie podać, ale już nikt się nie zorientuje co mam w klatce 2 pliku fla... mogę tylko dać as.:
kodAs.as
Kod
package {
import flash.display.MovieClip;
import flash.events.*;
import flash.text.*;
public class kodAs extends MovieClip {
public function kodAs() {
stop();
this.loaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, initApplication);
this.loaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, showProgress);
}
public function showProgress(theProgress:ProgressEvent):void {
var percent:Number = Math.round((theProgress.bytesLoaded / theProgress.bytesTotal )*100 );
loading_txt.text = 'Loading... \n'+percent.toString()+'%';
this.graphics.clear()
this.graphics.lineStyle(1, 0x000000, 1)
this.graphics.beginFill(0x000000)
this.graphics.drawRect(75,360,percent*4,10)
}
public function initApplication(myEvent:Event):void {
this.graphics.clear()
}
}
}
starterClass.as
Kod
package
{
import flash.display.*;
import flash.events.*;
public class starterClass extends MovieClip
{
public function starterClass()
{
this.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, function(e:MouseEvent){ gotoAndStop(1) });
this.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER, function(e:MouseEvent){ gotoAndStop(10) });
this.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT, function(e:MouseEvent){ gotoAndStop(20) });
}
}
}
nie da się zastosować gotoAndStop, ponieważ w tym wypadku działa na movieclipa, nie stage. Pozatym rootem dla pliku starterClass jest kodAs. I teraz nie wiem jak się dostać do linii czasu, żeby przejść do frame 3.
Edit:
No 30kb się nie chce ściągnąć? (Znaczy chodzi mi terasz tylko o plik fla)