Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: obniżanie strony o daną ilość px po kliknięciu na dowolny link, button na stronie
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
mgalant
jestem zielony w js a mam problem wymagający jego użycia.

Chciałbym, żeby po kliknięciu na dowolny link, strona przesuwała się po przejściu np o 500px w dół.

szukałem na forum, wiem że można to zrobić uzywając onclick, ale trudno mi to połączyć z jumpScroll do konkretnego miejsca.

Będę wdzięczny za pomoc.
erix
Zaraz, zawartość strony ma się przesuwać, czy przewijać?
mgalant
cała strona ma się przesunąć lub przwinąć, lub poprostu od razu wyświetlić na danej wysokości - powiedzmy 500px od szczytu, a dziać się ma to po kliknieciu na dowolny link i przejściu do jego celu. jest to sklep na joomla - virtuemart. U góry strony jest stały obszar którego nie chcę usuwać jest dosyc spory i żeby zobaczyc tresci po klinięciu na dowolny link czy to do produktu czy artykułu trzeba ręcznie przewijac stronę w dół żeby coś zobaczyć.

przy wejściu na stronę, strona ma się wyświetlać od góry (normalnie), natomiast po przejściu do dowolnej podstrony przewijac czy przesuwać do jej zawartości kóra znajduje się poniżej ok 500 px.

doszukałem się następujących informacji:

przeszukuje wszystkie linki i nadaje im funkcje:

CODE
var linki = document.getElementsByTagName('a');
for(i=0; i < linki.length; i++)
{
if (linki[i].className=='costam')
linki[i].onclick = costam; // nazwa funkcji bez ()!
/* można też użyć: linki[i].onclick = function() {return costam(para,metry);} */
}

oraz przeskok

CODE
function jumpScroll() {
window.scroll(0,150); // horizontal and vertical scroll targets
}

Jeśli ktoś byłby w stanie to jakoś złożyć do kupy byłbym wdzięczny.

przypomne, że zalezy mi żeby po kliknięciu na dowlony link strona przesunela sie do miejsca wyswietlania jego zawartosci - powiedzmy 500 px w dół.
erix
jest taki plugin do jQuery - scrollTo.
mgalant
ma może ktoś jeszcze jakieś pomysły?