Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Studia... temat rzeka :D
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Terrorizer
Witam,
Chciałbym poruszyć temat, który prawdopodobnie od lat, nieustannie jest poruszany.
Nie widziałem jednak nigdy, odpowiedzi, która miałaby sens. Zazwyczaj posty zawierają mądrości osób które nie miały nic do powiedzenia, lub nie chciały się dzielić swoją wiedzą.
Do rzeczy...
Jestem studentem języka angielskiego. Moim pierwotnym planem było zrobienie licencjatu i walka o dostanie się na politechnikę (informatyka ofc).
Jednak z czasem, dowiaduję się ,że studia informatyczne to czysta matma, fizyka, i zabójstwo cennego czasu.
Zdaję sobie jednak sprawę ,że tytuł inżyniera informatyki jest z całą pewnością ceniony. Choć jak każdy wie, głównym atutem są umiejętności i doświadczenie smile.gif Oraz znajomość angielskiego na perfekt!!
Teraz pozostaje mi kilka opcji..
-skończyć licencjat z języka i walczyć usilnie o skończenie politechniki??
-robić magistra, lub nawet doktorat z angielskiego, co będzie dla mnie niewielkim kłopotem, i uczyć się w tym czasie programowania i wszystkiego co z informatyką związane na własną rękęquestionmark.gif

Z jednej strony politechnika na pewno wiele uczy. Z drugiej, wysoki tytuł językowy + wiedza informatyczna i doświadczenie?

Co myślicie? jaką drogą iść?

p.s. Idąc myślą w stronę informatyki... jaki język dodatkowo byłby mile widziany?? mam niestety na studiach dodatkowy hiszpański, ale mając łatwość do języków mogę podjąć się jeszcze jakiegoś... co myślicie?? może niemiecki? a może iść po hardkorze na arabski i lecieć do abu dabi biggrin.gif? co robić?
buliq
Ja bym polecał rosyjski albo japoński smile.gif

Co do studiów, sam wybieram się na studia (po raz 2) informatyczne, nie dlatego że potrzebuję tego, ale po to by zdobyć większą wiedzę.
Nie są one wymagane w wielu firmach (głównie giganci i działy HR ich potrzebują), ale jak je masz to na start masz wyższą stawkę.