Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: prośba o tłumaczenie błędów
Forum PHP.pl > Forum > PHP
KotekMK
Tak jak w temacie joomla wyrzuca mi błędy takie komunikaty...
Kod
Warning:  Invalid argument supplied for foreach()

I link do pliku. I teraz moja prośba co znaczy taki komunikat
Rafal Filipek
ze podajesz do foreach cos co nie jest tablica. wszystko o foreach -> http://pl.php.net/foreach
KotekMK
a można trochę jaśniej? bo wiesz ja zainstalowałem sobie gotowy dodatek do joomli nie znam się zbytnio na tym:) czy mogą mieć na to wpływ chmoody ponieważ o wrzuceniu plików na serwer ustawiły mi sie na 644

Poprawiłeś post w czasie gdy ja pisałem już sobie czytam.

Raczej nie poczytam bo choć bym bardzo chciał nie znam angielskiego ale poszukam coś takiego po polsku ale mogę prosić o jakieś propozycje rozwiązania, powiem tak iż nie wiem czemu tak działa na innym serwerze na innej stronie wszystko ok było.
ddiceman
znajdz linijke, gdzie wyswietla Ci sie blad (masz podane w komunikacie bledu), powinienes miec cos w styl:
  1. <?php
  2. foreach($cos as $inne_cos)
  3. ?>

lub
  1. <?php
  2. foreach($cos as $jakies_cos => $inne_cos)
  3. ?>

i dodaj na poczatku nawiasu
Kod
(array)

np.
  1. <?php
  2. foreach((array)$cos as $jakies_cos => $inne_cos)
  3. ?>

a na przyszlosc pomysl, czy warto zadawac pytanie, na ktore odpowiedzi nie zrozumiesz, bo
Cytat
nie znam się zbytnio na tym:)

i w odpowiedzi na Twoje pytanie - prawa dostepu (co nazywasz chmodami) nie maja tutaj nic do rzeczy
KotekMK
Cytat(ddiceman @ 17.02.2009, 11:18:49 ) *
a na przyszlosc pomysl, czy warto zadawac pytanie, na ktore odpowiedzi nie zrozumiesz, bo

Dlatego zadaje pytanie bo się nie znam:) ale dziękuję bardzo pomogło:D

Wszystko działa znaczy się błąd się nie wyświetla ale porównałem pliki z serwera gdzie wszystko działa poprawnie i tam nie ma nic takiego dopisanego:( a działa.