Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Książki na komputer
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Krzysiek
Witam !

Jak widać w moim profilu po lewej stronie jestem uczniem, a Ci jak wiadomo nie szastają pieniędzmi, stąd też mam pytanie czy ktoś nie zna adresów stron internetowych, skąd można by ściągnąć na komputer książki (kserowane, PDF, HTML czy obojętnie co). Bardzo mi na tym zależy, bo jak wchodzę do Empiku i widzę PHP4. Biblia. za ponad 80 złotych to.... . Chodzi mi oczywiście o ksiażki na temat programowania - głównie php.

Pozdrawiam !
scanner
Popieram głód wiedzy, jednak skanowanie i udostępnianie książek to piractwo. To raz. Dwa - ksiązżak dobra rzecz, można poczytać w kibelku. Ale sie potrafi szybko zdezaktualizować. Lepiej kupoic dobrą ksiązke np. przygodową. A skoro masz dostęp do sieci.. Sa kursy, fora, tutoraile, manuale... Dobrym pomysłem jest też np. rozpisanie sobie np. w notepadzie pomysły na jakiś skrypt i zapytanie na forum. Ale konktretne. I nie proszenie o gotowca, tylko o wskazowki.

A pozatym.. zawsze masz google...
Krzysiek
Witam !

Wiem, że są tutoriale i inne rzeczy, ale na prawdę wolę uczyć się z książek. Tak na prawdę to o php to mam pojęcie - Bilie mam już za sobą, teraz czytam php dla zaawansowanych - taka pozycja fajna książkowa oczywiście. Wiem, że jest to piractwo, ale w Internecie chyba nie ma takiego pojęcia, nie? Muszą być gdzieś po polsku w sieci książki. Po angielsku znaleźć to nie problem - o C++ to mam adresy chyba do wszystkich możliwych, ale są one po angielsku, a mój angielski jest na razie na średnio-zaawansowanym poziomie, przez co czytając te książki męczę się nie mogąc zrozumieć ich w pełni.
Tak poza tym to mam modem i szukanie tutoriali i innych rzeczy to w moim przypadku wypada - fortune za połączenia natracę.
Dzięki za odpowiedź i nadal proszę o adresy. Konkretnie to mnie interesują książki o JavaScript, bo bo php chcę się wziąć za ten język.

Pozdrawiam!
scanner