Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]problem z systemem plików
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
drobny2992
Witam

Jestem początkującym programistą w języku php i dla niektórych to pytanie może wydać się bardzo dziwne i śmieszne. Mam problem z systemem plików. Konkretniej mówiąc nie wiem jak używać funkcji fopen(), fclose(),fread(),filesize(),fwrite(),copy(),rename(),mkdir(). Czytałem wiele artukołów o tym i nadal nie wiem po co to mi jest potrzebne w budowaniu strony www oraz nie wiem jak tego używać. żaden artykuł nie rozszerzył mojej wiedzy w tym temaie więc zwracam się do Was o pomoc. Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję smile.gif
wookieb
Cytat(drobny2992 @ 2.05.2009, 15:17:58 ) *
żaden artykół nie rozszerzył mojej wiedzy

Więc najpierw rozszerz swoją wiedzę o słownik ortograficzny języka polskiego.

A wiesz co to strona internetowa? Tworzenie strony nie polega na korzystaniu z funkcji fopen i podobnych. To śa tylko funkcje które opisują ci operacje na plikach a strony robi się zupełnie inaczej. A jeżeli chcesz się dokłądniej wiedzieć jak robić strony to polecam temat KSIĄŻKI (szukajka) i tam znajdziesz wiele informacji na ten temat.
drobny2992
No dobrze czyli fopen,flose itd nie są mi w ogóle potrzebne do tworzenia strony www?questionmark.gif
wookieb
Niekoniecznie ale przydatne.
Zresztą spójrzmy na sens twojego tematu.
To tak jak małe dziecko w przedszkolu poznało literę "a" i pyta się jak napisać wypracowanie bądź CHOCIAŻBY zdanie.
drobny2992
Ok a gdzie znajdę jakiś kurs tworzenia stron www w php?questionmark.gif Chodzi mi tylko o strony www (oprócz książek, chodzi mi o kurs w necie biggrin.gif). A do czego jeszcze jest używany język php?questionmark.gif

A mógłbym poprosić Was o jakiś dobry kurs z którego nauczę się tworzyć strony www w php?? Bardzo dziękuję za wszystko smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.