Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Panel logowania sesje
Forum PHP.pl > Forum > PHP
marcus753
Witam jestem początkującym programistą php i powoli zaczynam planować Panel logowania zależy mi aby był dość bezpieczny dlatego zastanawiam się słyszałem że trzymanie danych w sesjach jest dość niebezpieczne i grozi włamaniem na strone dlatego zastanawiam sie czy jest inny sposób albo jak zabezpieczyć sesje tak aby można w nich było trzymać poufne dane

pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedź
za pomoc z góry dziękuje
erix
Znowu...?

A użyłeś chociaż raz wyszukiwarki?
marcus753
tak szukałem informacji na temat paneli logowania i sesji ale znalazłem tylko jakieś bzdety albo gotowe panele...
moja znajomość techniczna pozwala mi na zrobienie panelu logowania ale zastanawiam się co umieścić w sesjach ?
na samym początku miałem taki pomysł w pliku index.php wpisujemy hasło i login w pliku logowanie.php sprawdzamy czy login jest w bazie i czy hasło sie zgadza jeśli tak to do sesji przypisujemy wartość np. 5 i przechodzimy do pliku zabezpieczone.php tutaj sprawdzamy wartość sesji jeśli to 5 to wyświetlamy strone ale z tego co przeczytałem w google taki sposób chyba nie jest bezpieczny i zastanawiam się nad alternatywą kombinuje już pare dni nad tym i powoli zaczynam się poddawać ;/ sciana.gif
Kshyhoo
Ja poznawałem sesje na tym artykule. A bezpieczeństwo zależy, jak z tego skorzystasz...
marcio
Cytat(marcus753 @ 8.06.2009, 13:43:36 ) *
tak szukałem informacji na temat paneli logowania i sesji ale znalazłem tylko jakieś bzdety albo gotowe panele...
moja znajomość techniczna pozwala mi na zrobienie panelu logowania ale zastanawiam się co umieścić w sesjach ?