Cytat(kamil4u @ 25.06.2009, 12:17:04 )

A Twoja przeglądarka interpretuje CSS3? Jak nie wiesz o co chodzi czy korzystasz z FF>=3?
Można jeszcze wyciągnąć element przez JS. Szukasz w Google funkcji getElementsByClassName, zakładasz pętlę na wszystkie wyniki i spr czy tittle = 'coś tam' i jeśli tak to element.style.display = 'none';
PS. Słoabo znam GM

w FF3 jest już obsługiwana funkcja getElementsByClassName - nie trzeba jej tworzyć na nowo ;p - nowa opera - nie wiem od której dokładnie wersji ale też obsługuje getElementsByClassName ;p
ps. nie trzeba znać wcale GM by pisać skrypty dosyć rozbudowane pod GM - wystarczy znać js a z dodatkowych funkcji GM w zasadzie nie trzeba kożystać - a i nie lubię sam kożystać z unsafewindow ;p - da się to inaczej zrobić ;p
ps. skrypty GM odpalają się zawsze po załadowaniu DOM - jeśli chodzi o operę jeśli jest rozszerzenie podwójne tzn. .user.js to w operze jest podobnie i nie trzeba deklarować po załadowaniu dokumentu - a nawet wtedy by nie zadziałąło - ale jeśli w operze skrypt będzie miał rozszerzenie tylko .js to wtedy trzeba deklarować uruchomienie funkcji po załadowaniu DOM... w greasmonkey ogólnie jeszcze warstwa skryptu jest domyślnie oddzielona od window jednak niektóre przypadki botów jeśli ktoś takie pisze pod grę jakąś da się wykryć jeśli ktoś nie umiejętnie stosuje niektóre funkcje ;p
opera swoje skrypty łąduje do obiektu window odrazu więc wydawało by się że niedozwolone skrypty na niektórych grach łątwo wykryć - ale wystarczy trochu pomyśleć a w obiekcie window nie będzie śladu zdeklarowanej funkcji ani zmiennych

zawsze można sprawdzić co siedzi w window za pomocą for(i in window){....} a w kropki odpowiednie zczytywanie