MrDaniel
26.06.2009, 17:49:13
Witam, powiedzmy że chciałbym zrobić grę via www, na której byłoby np 1000 zarejestrowanych graczy i +/- 20 online cały czas. Ile kosztuje utrzymanie takiego serwa, żeby spełniał podane wymagania? (wiem że dziwne pytanie, ale nie chodzi mi o dokładną cenę tylko orientacyjną)
erix
26.06.2009, 17:50:52
Hmm, piszesz pliki html w locie, czy generujesz skryptem?

Jeśli vallheru, to sobie daruj - wiele hostingów po prostu w regulaminach zabrania ich wykorzystywania.
Mało konkretne pytanie.
Crozin
26.06.2009, 17:57:13
Wszystko zależy od tego jakie obciążenie będzie generowała ów gra... a tego to my już nie wiemy.
bim2
26.06.2009, 18:19:12
Pół ceny paliwa na rok do auta...
Nikt tego nie przewiduje.
erix
26.06.2009, 18:57:57
Dobra, trzy razy wystarczy...
MrDaniel
27.06.2009, 11:19:17
No dobrze, zapomnijmy o tym pytaniu. Mam nowe

(trochę "noobskie").
Na serwerach jest ograniczony transfer np 100GB miesięcznie. Jak jest ten transfer zużywany? Chodzi o to jak dajmy na to użytkownik pobierze jakiś plik to od transferu odejmowana jest waga pliku czy jakoś inaczej jest to liczone?
Crozin
27.06.2009, 11:20:55
Zainstaluj sobie dodatek firebug do firefoxa - umożliwia on podgląd tego jakie pliki są ściągane przy każdym zapytaniu.
Wylicz sobie średnią z X żądań, następnie pomóż przez ilość użytkowników i masz już jako tako przewidziany transfer.
Spawnm
27.06.2009, 12:04:58
MrDaniel , nadaj jakiś sensowny tytuł tematu.
MrDaniel
27.06.2009, 12:30:23
Dziękuję za udzielenie odpowiedzi, można zamknąć.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.