Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt z dynamiczną sygnaturą
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Jaszczomb
Witam wszystkich.
Zacznę od tego że w PHP jestem zielony. Znalazłem na pewnym warezie skrypt php, który uzupełnia sygnaturkę o dane takie jak liczba postów, pochwał, linków w postach, dni na forum i tak dalej. Wymaga on serwera Apache obsługującego mod_rewrite. Znalazłem stronę z hostingiem www, która oferuje to rozwiązanie. Skonfigurowałem skrypt pod swoje konto na owym warezie i wszystko działało. Problem pojawił się w momencie próby uruchomienia skryptu z danymi z innego forum. Po zmianie adresu profilu w skrypcie, sygnaturka przestała się uzupełniać. Sprawdzałem wiele razy czy nie nie popełniłem literówki czy innego błędy. Dodam jeszcze, że skrypt wymaga aby forum udostępniało oglądanie profilu bez zalogowania się. Ten warunek fiest spełniony w przypadku forum, na które próbowałem skonfigurować skrypt. Teraz do rzeczy. Oto kod skryptu z wypełnionym adresem przykładowego profilu na owym warezie, z którego go pobrałem:
Kod
<?

$zrodlo = file_get_contents('http://darkwarez.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=181758');

#wyciąganie liczby postów
preg_match('|<td valign="top"><span class="gen"><b>([0-9]{0,15})|', $zrodlo, $posty);

#wyciąganie pochwał
preg_match('|<td><b><span class="gen">([0-9]{0,5})|', $zrodlo, $pochwaly);

#wyciąganie linków
preg_match('|w tym <b>([0-9]{0,6})|', $zrodlo, $linki);

#wyciąganie diamentów i poziomu
preg_match_all('|<a href="diamenty.php" style="color: #a4a4a4;">([0-9]{0,6})|', $zrodlo, $poziomidiamenty);

#wyciąganie dni na forum
preg_match('|([0-9]{0,5}) dni temu|', $zrodlo, $dni);

$obrazek=imagecreatefromjpeg('tlo.jpg');

$kolor=ImageColorAllocate($obrazek,69, 167, 167); //definiuje kolor

ImageTTFText($obrazek,10,0,19,10,$kolor,'visitor2.ttf',$linki[1].''); //linki

ImageTTFText($obrazek,10,0,120,10,$kolor,'visitor2.ttf',$posty[1].''); //posty