Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP]Switch. Jak to się robi?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
dolin2k
Witam wszystkich

Mam następujący problem.
Jestem właścicielem witryny Poogle.pl, niestety kochany freehost dokleił mi do niej reklamy więc zmuszony jestem do przenosin a to wiąże się z przepisaniem kilku ścieżek itd, więc tak sobie pomyślałem, że skoro i tak będę w źródle grzebał to może by stronkę trochę usprawnić. Podobno taką zmieniarkę kolorów w php da się napisać za pomocą instrukcji switch i działałoby to wtedy podobnie jak zmieniarka na bash.org.pl, bez przeładowywania strony. Tyle, że w moim wypadku oprócz koloru tła i tekstu, zmieniać musiało by się jeszcze logo i kod ze skryptem wyszukiwarki. I problem mój polega na tym, że jestem całkowicie zielony z php, a potrzebowałbym to w miarę szybko przenieść, bo ta reklama odstrasza mi bardzo wielu użytkowników..
Jeżeli ktoś mógłby mi tego switcha po krótce wyjaśnić i wytłumaczyć to byłbym bardzo wdzięczny.
PHP nie uczyłem się jeszcze nigdy, HTML w miarę ogarniam.

Pozdro i z góry dzięki za pomoc
Dolin
Agape
Cytat(dolin2k @ 5.12.2009, 13:12:22 ) *
Podobno taką zmieniarkę kolorów w php da się napisać za pomocą instrukcji switch i działałoby to wtedy podobnie jak zmieniarka na bash.org.pl, bez przeładowywania strony.

Nieprawda, że w php:
Cytat(http://pl.wikibooks.org/wiki/PHP/Czym_jest_PHP)
PHP jest wykonywany po stronie serwera. Oznacza to, że PHP nie jest interpretowany (przetwarzany) przez program do oglądania Internetu, lecz przez specjalny program na serwerze! Co innego HTML, JavaScript w wersji wykonywanej po stronie klienta.

Zaglądaj w źródła.

Poza tym, masz mnustwo informacji na temat switch w php, najlepiej w manualu ale jak wolisz pl to pogogluj, też jest mnustwo.
Abaddor
Samo zmienianie kolorów i logo to jest Java Script.
Nie wiem o co chodzi z wyszukiwarką? Tylko jej graficzne elementy mają ulec zmianie? Jeśli tak to też JavaScript.