Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Funkcja mail() nie dostarcza niektórych wiadomości
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Cya
Mam przedziwny problem... Na stronie potrzebowałam formularza, więc wyszukałam w internecie jak najbardziej wiarygodny (znaczy taki z dużą ilością dobrych opinii, bo na PHP nie znam się prawie wcale, jestem na etapie zmiennych...), który wygląda tak:

1. <?php
  2.  
  3. $do="Kidblack <kidblack@interia.pl>".",";$do.="Garcinda <garcinda@interia.eu>";
  4.  
  5. if (empty($_POST['submit0512092'])) {
  6.  
  7. echo "<table border=\"0\"><form method=\"post\"><tr><td>Treść wiadomości</td><td><textarea name=\"tresc0512092\" style=\"width: 250px; height: 100px\"></textarea></td></tr><tr><td>Imię i nazwisko</td><td><input type=\"text\" name=\"imie0512092\" style=\"width: 250px\"></td></tr><tr><td>Adres e-mail</td><td><input type=\"text\" name=\"email0512092\" style=\"width: 250px\"></td></tr><tr><td> </td><td><input type=\"submit\" name=\"submit0512092\" value=\"Wyślij\"> </td></form></tr></table>"
  8. ;}
  9.  
  10. elseif (!empty($_POST['tresc0512092']) && !empty($_POST['imie0512092']) && !empty($_POST['email0512092'])) {
  11.  
  12. $message = "Indeks imprezy: 0512092\nTresć wiadomosci:\n$_POST[tresc0512092]\n\nWiadomosć od: $_POST[imie0512092]\nE-mail: $_POST[email0512092]";
  13.  
  14. $header = "From: $_POST[imie0512092] <$_POST[email0512092]>";@mail($do,"Wiadomosc ze strony","$message","$header")or die('Nie udało się dodać komentarza.');
  15.  
  16. echo "<span style=\"color: #000000\">Komentarz został dodany. Będzie dostępny zaraz po moderacji.</span><br><br>
  17.