Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]System newsow + komentarze
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
TheMoB
Dzien Dobry

Kolejny raz zwracam sie o pomoc....
Jestem zielony a chcialbym zrobic system newsow+komentarze do mojej strony www/bloga

W systemie tym chce uwzglednic

a) Tresc :
1.Tytuł
2.Miniaturke newsa (foto 100px 100px
3.Krótka tresc (z przyciskiem wiecej ktory wyswietla dluga tresc)
4.Dluga tresc
5.Przycisk komentarze wraz z liczba komentow
6. Date utworzenia newsa

cool.gif Strona komentujacych
1.Nick*
2.Email
3.Strona www
4.Kontakt
5.Anty spamer (wiecej w podpunkcie c)
6--Uzupelniane automatycznie-- Data wyslania komentarza

(*) Pole obowiazkowe (wypelniane przez uzytkownika)

c) Bezpieczenstwo
-System ten powinien byc nie do rozwalenia przez nikogo z zewnatrz (zalezy mi bardzo na bezpieczenstwie)
-Nie chce Spamu na stronie. Wiec przed kazdym komentem chcialbym zeby uzytkownik przepisal kod z obrazka (4 znaki)

d) Admin
1.Admin ma zarezerwowany nick
2.Admin moze sprawdzac ip komentujacych i banowac ich
3. Moze usuwac wpisy
4.dodawac nowe newsy (co jest oczywiste)

Jestem Totalnym zerem jesli chodzi o php . Wiem ze to glupie ze juz takie zadania sobie stawiam ale zalezy mi na ukonczeniu strony
w przyszlosci chce napisac caly panel pod moja strone ... ma to byc taka strona personalna / blog.

Mysle iz ktos mi pomoze... lub nakieruje

Podejrzewam ze sam kod php nie wystarczy... bd potrzebna baza mysql (ale tego to juz wogole nie rozumiem)
ps. wiem ze z tym mysql to einstainem nie jestem smile.gif

Wicepsik
W podklejonych tematach masz kursy dla początkujących.
TheMoB
Dziekuje. Zaraz Zaczne je studiowac

Ale chcialbym sie zajac tez tym systemem Czekam na pomoc smile.gif
MateuszS
Bez podstaw PHP nie napiszesz tego systemu, ba, właściwie to już są srednio zaawansowane skrypty. Wątpię żeby ktoś gotowy kod ci napisał, może ktoś zechce sprzedać winksmiley.jpg
TheMoB