Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript]Zmiana tekstu po kliknięciu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mrx808
Witam. Znalazłem gdzieś w internecie coś takiego (poniżej), ale nie o to mi chodziło.

Chciałbym aby po kliknięciu w prawą strzałkę przesuwało się o jedno w prawo. A jeżeli się nie da to może się przesunąć wszystko tak jak na zdjęciu poniżej. Idealnie by było gdyby była przy tym jakaś ciekawa animacja przy przesuwaniu.

Dziękuję wszystkim za udzieloną pomoc, jestem początkujący, a bardzo mi na tym zależy. Jeszcze raz dziękuję.

1. <html>
  2.  
  3. <head>
  4.  
  5. <style type="text/css">
  6. div.menu p { display: none; }
  7.  
  8. <script language="javascript" type="text/javascript">
  9. <!--
  10. function menu(element) {
  11. i = 0;
  12. while (e = document.getElementById("m" + i++)) {
  13. e.style.display = "none";
  14. }
  15. document.getElementById(element).style.display = "inline";
  16. }
  17. menu('m0');
  18. // -->
  19.  
  20. </head>
  21.  
  22. <body>
  23.  
  24. <div class="menu">
  25. <p id="m0">Najedź na odnośnik</p>
  26. <p id="m1">
  27. Pierwsze menu widoczne po kliknięciu w odnośnik "menu 1"
  28. </p>
  29. <p id="m2">
  30. Drugie menu widoczne po kliknięciu w odnośnik "menu 2"
  31. </p>
  32. <p id="m3">
  33. Trzecie menu widoczne po kliknięciu w odnośnik "menu 3"
  34. </p>
  35. </div>
  36.  
  37. <a href="#" onclick="menu('m1'); return false;">menu 1</a>
  38. <a href="#" onclick="menu('m2'); return false;">menu 2</a>
  39. <a href="#" onclick="menu('m3'); return false;">menu 3</a>
  40. <a href="#" onclick="menu('m0'); return n;">czyść</a>
  41.  
  42.  
  43. </body>
  44.  
  45. </html>
kapuch
jQuery a dokladnie funkcja animate()
mrx808
Jak już mówiłem jestem początkujący, więc Pani/Pana podpowiedzi nic mi nie pomogą. Proszę o gotowe kody.
kapuch
Cytat(mrx808 @ 18.07.2010, 21:11:13 ) *