kilas88
18.07.2010, 21:14:28
Witam,
Pewnie niektórzy korzystają na swoich stronach z systemów płatności, w tym dotpay.pl, dlatego mam "mały" problemik. Otóż współpracuję z nimi ponad rok i trochę też zarabiam na Premium SMS. Dzisiaj jednak zalogowałem się i okazało się, że nie ma żadnych danych historycznych (zrealizowanych wypłat, pieniędzy z zeszłego miesiąca, które pod koniec tego miesiąca powinny wpłynąć mi na konto).
I teraz pytanie, czy miał/ma ktoś podobny problem? Może to jakaś ich wewnętrzna awaria, problemy z bazą danych? Dodam, że nie dostałem kompletnie żadnej informacji - nic. Konto też nie zostało zablokowane, wszystko pięknie - tylko bez moich pieniędzy. Obecnie mam tylko zgromadzonych kilka groszaków zarobionych dzisiaj, od czasu tajemniczego zniknięcia.
Z góry dziękuję za jakieś informacje.
kwiateusz
18.07.2010, 22:09:25
z tego co ja wiem to oni maja swoj wlasny helpdesk, nawet infolinie... ciezko tam zadzwonic/napisac o wyjaśnienie? sadze że zajęłoby to tyle samo jak nie mniej czasu niz pisanie tu, a odpowieź byłaby bardziej wiarygodna
kilas88
18.07.2010, 22:17:58
Cytat(kwiateusz @ 18.07.2010, 23:09:25 )

z tego co ja wiem to oni maja swoj wlasny helpdesk, nawet infolinie... ciezko tam zadzwonic/napisac o wyjaśnienie? sadze że zajęłoby to tyle samo jak nie mniej czasu niz pisanie tu, a odpowieź byłaby bardziej wiarygodna

Napisałem i czekam, mamy weekend. Dlatego chciałem się upewnić czy tylko mnie to spotkało

Z takimi dużymi firmami jest tak, że nieczęsto się dostaje odpowiedzi na maila, czasem po kilku(nastu) dniach. Jutro zadzwonię. Dziękuję za odpowiedź.
tommi1515
18.07.2010, 22:27:50
wszyscy tak maja

i troche sie denerwuje
kilas88
18.07.2010, 22:44:17
Cytat(tommi1515 @ 18.07.2010, 23:27:50 )

wszyscy tak maja

i troche sie denerwuje

Taka odpowiedź bardzo mnie cieszy

W kupie raźniej.
dft87
18.07.2010, 23:43:31
Witam,
ja mam podobnie, skasowała mi się cała historia do dzisiejszego dnia, na szczęście mam system który robi mi automatycznie kopie zapasowe zawierające wszystkie dane jakie dotpay mi przekazuje. Myślę że to tylko awaria jednego z serwerów i za kilka dni wszystko wróci do normy. Gdy ktoś dostanie odpowiedź od dotpay to proszę o informację w temacie, ja również do nich napisałem i czekam, myślę że jutro już będę coś wiedział.
Pozdrawiam Dawid
kilas88
19.07.2010, 11:19:30
Dostałem odpowiedź. Do najpóźniej dnia jutrzejszego wszystko będzie naprawione.
melma.pl
21.12.2010, 01:44:20
Podobna awaria była w październiku, oraz ostatnią którą zauważyłem od 19 grudnia. Szkoda tylko, że o wszystkim człowiek dowiaduje się od użytkowników, którzy po wysłaniu SMS'ów, wysyłają zapytania na temat braku odesłania im kodów. Powoli zaczyna to być uciążliwe (nie tyle przejściowy brak widoczności wpłat i historii rachunków, co świecenie oczami przed klientami) i zastanawiam się nad opuszczeniem Dotpay'a.
kilas88
21.12.2010, 01:51:41
Zdecydowanie też opuszczam Dotpay.pl - od ostatnich kilku dni są kłopoty z płatnościami (klient się odwraca + zerowe dochody). Poza tym brak historii co kilka dni od kilku miesięcy - żenujące. Jestem w trakcie pisania i wdrażania modułu do kilku serwisów i już nie mogę się doczekać zmiany tego badziewia - dotpay.pl.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.