Pełno quizow nie do końca przemyślanych i działających na forach i różnych stronkach, sam chciałem z jednego skorzystać ale jego doprowadzenie do działania przy jego poziomie skomplikowania okazało się udręką. Więc postanowiłem sam zacząć pisać. Liczę na waszą pomoc i uprzedzam, że jestem totalnie początkujący także nie wszystkie podpowiedzi od razu do mnie trafią. Forum przejrzałem i nie znalazłem podobnych do mojego problemów, przynajmniej nie do końca, a mam też pytania także zakładam ten temat. Nie wiem też czy podam wszystko co potrzeba...
Test odczytuje pytania z bazy danych, gdzie w tabeli mamy strukturę:
id | pytanie | obrazek
Pytanie jest zapisane razem z odpowiedziami w formie ( pytanie`odp1`odp2`odp3 ), pierwsza odpowiedź jest poprawna.
Taki układ został z użycia gotowca przerobionego przeze mnie z txt na mysql, który jak się okazało po wprowadzeniu 500 pytań do bazy w taki głupi sposób nie działa.
Liczba pytań będzie dowolna, ustalana przez administratora, losowana z bazy dlatego nie mogę statycznie dać pytań i łatwo porównać odpowiedzi, trochę to wykracza poza moją wyobraźnię;]
Udało mi się zrobić pewnie niewiele, losuje pytania, wypisuje je oraz odpowiedzi do nich w przelosowanej kolejności co jest konieczne, ponieważ w bazie zawsze pierwsza jest poprawna: