Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z relatywizacją dla include
Forum PHP.pl > Forum > PHP
dnarts
Witam !

To będzie naprawdę głupie pytanie (choć podobno takich nie ma) , ale postaram się was nie rozśmieszać zbyt długo . Dodam , że jestem zupełnie zielony w PHP ... no może jasnozielony

rzecz w tym , że mam do integrowania joomle i zewnętrznym systemem do biletów lotniczych . Rzecz w tym , że oni proponują iframe , ale wszystkie pliki są na moim serwerze , więc pokusiłem się o trochę lepszą integrację , jako że iframe sucks ...

najprościej (chyba) będzie includować poszczególne cześci ich silnika przez PHP include - tyle że ich system ma ustawione działanie w /irs/webroot/ i póki pliki do których wrzucam include są w tym folderze - wszystko jest piękne , gorzej gdy próbuję zaikludować to do pliki znajdującego się w głównym katalogu serwera - wtedy mam krzaczek pod tytułem :

Warning: main(../includes/init.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /irs/webroot/tt2i.php on line 41

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required '../includes/init.php' (include_path='https://vuelo.pl/irs/webroot') in /irs/webroot/tt2i.php on line 41

wstawiony kod wygląda tak:
<?php
set_include_path('https://vuelo.pl/irs/webroot');
include "/irs/webroot/tt2i.php"
?>

Informacje dodatkowe:
- folder "includes" dla tego systemu jest pod adresem /irs/includes
- taki sam kod działa w folderze /irs/webroot
- nie mam wglądu w zawartość sporej części tt2i.php - jest zakodowany

Jakiego odwołania do ścieżki należałoby użyć by to działało poza owym folderem ?

michaJlS
>> set_include_path('https://vuelo.pl/irs/webroot');

a co to za wynalazek? zobacz jak się tego używa http://php.net/manual/en/function.set-include-path.php
dnarts
z desperacji chciałem mu podać całą scieżke , w międzyczasie było tam wszystko łącznie z ini_set('include_path','.:/://irs/includes/');