Więc co ustaliłem, znalazłem kod:
var $; // Add jQuery (function(){ if (typeof unsafeWindow.jQuery == 'undefined') { var GM_Head = document.getElementsByTagName('head')[0] || document.documentElement, GM_JQ = document.createElement('script'); GM_JQ.src = 'http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1/jquery.min.js'; GM_JQ.type = 'text/javascript'; GM_JQ.async = true; GM_Head.insertBefore(GM_JQ, GM_Head.firstChild); } GM_wait(); })(); // Check if jQuery's loaded function GM_wait() { if (typeof unsafeWindow.jQuery == 'undefined') { window.setTimeout(GM_wait, 100); } else { $ = unsafeWindow.jQuery.noConflict(true); letsJQuery(); } } // All your GM code must be inside this function function letsJQuery() { alert($); // check if the dollar (jquery) function works alert($().jquery); // check jQuery version }
Kod działa, działa prawie mianowicie kod w grasemonkey działa, ale jesli strona korzysta z jquery to już przestaje z niej korzystać - po prostu tak jak by nie było doładowanej biblioteki. Jak więc mogę rozwiązać ten problem, jak połączyć oba "kombajny" by nie wjechały na siebie?
Dodam, że wbudowane dołączanie zdalnych plików w przypadku jquery powoduje jakiś błąd - coś w sieci na ten temat znalazłem, ale rozwiązania brak. Kod kiedyś mi działał, ale ostatnio chciałem go lekko zmodyfikować i grasemonkey na nowo dodał biblioteki i coś się @#%$...