Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat/współpraca] Szukam grafika pasjonata
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
zydor
Witam

Poszukuję grafika do współpracy przy stworzeniu strategiczno-ekonomicznej gry przeglądarkowej.
Osoba taka najlepiej gdyby była pasjonatem ( lub przynajmniej miała sentymenty do grier tego rodzaju ), postawa taka będzie niewątpliwie potrzebna.
Moja inicjatywa w tym kierunku wynika między innym z wyżej wymienionej przyczyny, a polega ona na:
Pisaniu aplikacji z użyciem grafiki wektorowej SVG, co daje pewne dosyć ciekawe możliwości.
Gra tworzona jest (lub też będzie z racji tego że na chwilę obecną jest to tworzenie odpowiednich bibliotek do manipulowania SVG ) po godzinach i jej pisanie traktowane jest jako rozrywka.
Koncepcja samej gry (choć w dużym stopniu już istnieje) będzie ewoluowała dynamicznie podczas jej pisania ( z wielu względów, również takich jak pewne ograniczone możliwości jeżeli chodzi o płynną obsługę przez przeglądarkę animacji )
Niemniej jednak Gra ma mieć charakter: - współzawodnictwo militarne, ekonomiczne, dyplomatyczne.
Ponieważ cała aplikacja jest tworzona obecnie dla własnej satysfakcji i rozrywki więc na początek nie jest to przedsięwzięcie komercyjne, jednak w razie pomyślnego odebrania przez społeczność internetową, jak najbardziej chętnie skomercjalizuje się aplikacje... W przypadku takiego przebiegu sprawy wytypowana osoba do współpracy stanie się beneficjentem przedsięwzięcia. Procentowy udział w ewentualnych profitach z inicjatywy zostanie ustalony ( spisany ) przed przystąpieniem do prac...
Będzie to wszystko zależało od tego w jakim stopniu dana osoba będzie chciała uczestniczyć w projekcie ( czy również wniesie jakieś koncepcje ? )

Podsumowując:
Szukam grafika który chce mieć udział w przedsięwzięciu
- z umiejętnościami tworzenia grafiki wektorowej: bezpośrednio w SVG lub przy przenoszonej z innych wektorów na SVG
- mającego sentymenty w kierunku tego typu gier
- chcącego skonsumować część swojego wolnego czasu na tego typu rozrywkę

Ja ze swojej strony oferuję:
- tworzenie aplikacji na wysokim poziomie
- spełnienie swojej ewentualnej skrywanej koncepcji takiej gry smile.gif
- satysfakcję w przypadku gdy gra zdobędzie uznanie
- ewentualne profity w przypadku większego powodzenia ( rzecz prawdopodobna - zależeć będzie w dużym stopniu od mojego i twojego zaangażowania )

Chętne osoby proszę o przesłanie swojej kandydatury na meila:
m[kropa]czaja[amper]zydor[kropa]pl
w kandydaturze mile widziane będzie portfolio, i ewentualny dłuższy tekst na temat gry ( motywacja ) a nie tylko tekst: "chętnie wezmę udział"
podaje link do wglądu na jakim materiale będzie się pracowało:
http://game.zydor.pl/map/index.php (uwaga IE nie ma natywnej obsługi SVG - potrzebny plugin, proponuję inną przeglądarkę)
bardzo mile widziane będzie przesłanie wraz ze swoim zgłoszeniem pliku graficzny ( najlepiej trochę skompresowany jpg na podstawie prnt-scrn, tak aby nikt mnie nie oskarżał o chęć przywłaszczenia sobie czyjejś koncepcji ) który zagospodaruje parę heksów w rzeźbę terenu (górę/góry, las, step, równinę, drogę kamienną), jakieś budynki (jeden heks to skupisko większej ilości budynków, nie tylko jeden), należy sobie wyobrażać że jeden heks ma powierzchnię ok 15-25km2

Na ewentualne ogólne pytania odpowiem na forum

Pozdrawiam
Zydor


bim2
Że tak spytam, jakieś podwaliny gry już posiadasz? Plan gry, dokładnie opisaną rozgrywkę, model biznesowy, promocje gry itd?
zydor
Cytat(bim2 @ 13.12.2010, 20:59:53 ) *
Że tak spytam, jakieś podwaliny gry już posiadasz? Plan gry, dokładnie opisaną rozgrywkę, model biznesowy, promocje gry itd?


Że tak odpowiem:
- podwaliny jak najbardziej są ( aczkolwiek z racji tego że stadium rozwoju całej koncepcji jest bardzo wczesny, można jeszcze nad wieloma rzeczami myśleć... )
sama surowa koncepcja układu polega na ( oprócz tego co wspomniałem ) osadzeniu akcji w starożytności ( mogą być elementy mityczne lub nie - aby o tym zadecydować sonduje swoje otoczenie w celu ustalenia typów ) rozgrywka czasu rzeczywistego ( innej możliwości nie ma by nie stracić na grywalności ), dalszy zarys koncepcji to cóż smile.gif rozwój gracza będzie opierał się na tym jak wykorzysta swoje początkowe położenie: - jak wykorzysta surowce, - jak ustali daniny aby nie zdławić rozwoju swojego społeczeństwa, w jakie technologie zainwestuje, generalnie model będzie bardzo przypominał świat rzeczywisty: czy to dyktator czy to wódz czy to prezydent - musi mieć środki na utrzymanie wojska, na budynki publiczne smile.gif na wiele innych rzeczy... to ile środków pozyska zależy jakie podatki nałoży ale uwaga, w dłuższej perspektywie ilość wpływów zależy od gospodarki a gospodarka od tego ile zostanie w kieszeni obywateli od tego czy wojna nie zniszczy kraju od liczby obywateli, od dyplomacji etc... urok gdy w sieci będzie polegał na silnej zależności pozycji gracza w świece od dobrej polityki "zagranicznej" - sojusze, wymiana handlowa, lennicy ...
aha nawiązując do drugiego pytania - dokładny modle nie istnieje, a nawet istnieć nie powinien z racji tego że nadal nie wiadomo na co można będzie sobie pozwolić a na co nie ( aplikacja przeglądarkowa ma wiele zalet ileż ograniczeń )
... szczegółów oczywiście na forum publicznym zdradzał nie będę...exclamation.gif jeżeli kolega chce porozmawiać to zapraszam na ul. Prostą w Sosnowcu po wcześniejszym kontakcie tel 604667422

model biznesowy - sprecyzuj młody człowieku co masz na myśli konkretnie

promocja gry - za pół roku możliwości promocji mogą się zmienić tak samo jak zmieniają się przez ostatnie dziesiątki półroczy, więc dywagacje na ten temat w tej fazie rozwoju są bezcelowe... zresztą promocja na tle całej reszty jest zdecydowanie najmniej wymagającym przedsięwzięciem i doprawdy jest w czym przebierać...




bim2
Nie chodzi mi o poznanie koncepcji gry, wystarczy mi informacja czy posiadasz może konkretnie rozpisany silnik gry, plan rozgrywki. To co napisałeś, to są zwykłe rozmyślenia nad grą. W zamyśle mojego pytania było zdobycie także informacji czy cokolwiek w związku z tą grą działa poza tym linkiem który jest w 1 poście. Jest juz jakaś rozgrywka, system sprzedawania, kupowania, wojsk itd.? Czy szukasz ludzi do projektu który nie ma jeszcze nic nie oferując w zamian niczego konkretnego.

Promocja, za wiele się nie zmieni w ciągu pół roku. Chodzi mi o to jaki masz pomysł na promocje gry, aby ludzie zechcieli ją włączyć, zarejestrować się i grać. Co specjalnego jest w tej grze, że przyciągnie graczy?

Nie jestem grafikiem, więc się na to nie piszę, tylko chce Ci pokazać czego brakuje w twojej ofercie żeby ktokolwiek był nią poważnie zainteresowany.

Pozdrawiam, Michał Hernas.
zydor
Cytat(bim2 @ 14.12.2010, 15:26:42 ) *
Nie chodzi mi o poznanie koncepcji gry, wystarczy mi informacja czy posiadasz może konkretnie rozpisany silnik gry, plan rozgrywki. To co napisałeś, to są zwykłe rozmyślenia nad grą. W zamyśle mojego pytania było zdobycie także informacji czy cokolwiek w związku z tą grą działa poza tym linkiem który jest w 1 poście. Jest juz jakaś rozgrywka, system sprzedawania, kupowania, wojsk itd.? Czy szukasz ludzi do projektu który nie ma jeszcze nic nie oferując w zamian niczego konkretnego.

Promocja, za wiele się nie zmieni w ciągu pół roku. Chodzi mi o to jaki masz pomysł na promocje gry, aby ludzie zechcieli ją włączyć, zarejestrować się i grać. Co specjalnego jest w tej grze, że przyciągnie graczy?

Nie jestem grafikiem, więc się na to nie piszę, tylko chce Ci pokazać czego brakuje w twojej ofercie żeby ktokolwiek był nią poważnie zainteresowany.

Pozdrawiam, Michał Hernas.



Na pomysł pisania tej gry wpadłem tydzień temu, może nie wpadłem ale zrodziło się to w bliżej nie wyjaśnionych okolicznościach, jak się to mówi "spontanicznie",
traktuje to jako zabawę a nie jako przedsięwzięcie któremu poświęcę cały mój czas... i takiej osoby również szukam...
Zarys algorytmów do poszczególnych czynności które wypisałeś istnieją w mojej głowie, sam z tego co widzę (chyba) stworzyłeś ( a raczej tworzysz ) dwie gry w javie więc wiesz zapewne jak wygląda programowanie i jak niektóre koncepcje trzeba zmieniać podczas ich wdrażania.
Z niektórych twoich akapitów wynika błędna sugestia jakobym nie był w stanie takich algorytmów napisać - sugestia jest nieprawdziwa, mam kontakt z programowaniem od 10 lat.

Powtórzę jeszcze raz ( specjalnie dla ciebie, gdyż jest to zawarte w pierwszym tekście) że gra ma być zajęciem hobbystycznym a nie przedsięwzięciem z biznes planem, koncepcją reklamową i gotowymi diagramami algorytmów rozpisanych na kartce. W momencie dobrnięcia do końca co może mieć miejsce w zależności od ilości mojego wolnego czasu: za 3 miesiące lub za rok, będzie można pomyśleć o tym o czym piszesz (takie jest moje założenie). W tytule jest słowo "wolontariat" a ty, proszę ja ciebie, punktujesz mi braki formalne jak gdybym składał podanie do banku o kredyt inwestycyjny na rozwój działalności gospodarczej.

Niemniej jednak bardzo dziękuję za twoje rady, i postaram się w ramach takowych dołączać linki gdy któryś z algorytmów zostanie przelany w poprawnie działający kod (może to mieć miejsce za tydzień lub równie dobrze za miesiąc z powodów o których już pisałem). ( obecnie baczny czytelnik wyczytałby że pracuje nad bibliotekami do manipulowania grafiką SVG, z racji tego że ma ona bardzo małe wsparcie a biblioteki które są dostępne ( np. http://keith-wood.name/svgRef.html z której korzystam ) mają tylko ogólne działanie a na dodatek mają pewne ograniczenia które muszę rozszerzyć ....

Na wiadomość o poszukiwaniu grafika zdecydowałem się wcześniej ponieważ łatwiej będzie mi się pracowało na gotowym kodzie SVG niż gdybym miał później go dostosowywać ...

Pozdrawiam
Michał Czaja

P.S. Jeżeli chcesz się podzielić jeszcze jakimś doświadczeniem to serdecznie zapraszam...
bim2
Cytat
Z niektórych twoich akapitów wynika błędna sugestia jakobym nie był w stanie takich algorytmów napisać - sugestia jest nieprawdziwa, mam kontakt z programowaniem od 10 lat.

Albo ja źle napisałem, albo źle odbierasz to co pisze. Nieważne. Nie chodzi mi o to czy jesteś coś takiego w stanie napisać, bo nie nad tym się zgłębiałem. Chodzi mi o to, że szukanie osób do projektu który nie ma za bardzo wyznaczonych celów, dzięki którym osiągnie sukces jest zbędna. Nie znajdziesz takich osób.

Cytat
Na wiadomość o poszukiwaniu grafika zdecydowałem się wcześniej ponieważ łatwiej będzie mi się pracowało na gotowym kodzie SVG niż gdybym miał później go dostosowywać ...

Jeśli chcesz, żeby coś z gry wynikło polecam jednak zabrać się za podwaliny, stworzyć już coś mądrego a potem dopiero szukać ludzi. Dlaczego akurat tobie za darmo miałby pomóc grafik? To jest ważne pytanie i spróbuj je sobie zadać. "Dlaczego ja miałbym brać udział w tym projekcie, co takie mi to da?".

Cytat
Zarys algorytmów do poszczególnych czynności które wypisałeś istnieją w mojej głowie, sam z tego co widzę (chyba) stworzyłeś ( a raczej tworzysz ) dwie gry w javie więc wiesz zapewne jak wygląda programowanie i jak niektóre koncepcje trzeba

Jedną grę i nie w Javie a Javascripcie winksmiley.jpg Co do algorytmów, na początku są one (przynajmniej dla mnie) całkowicie zbędne. Wystarczy sobie w aplikacji zostawić odpowiednie miejsce na ich późniejsze wprowadzenie. Warto zająć się tzw. silnikiem gry.

Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań chętnych winksmiley.jpg Jak coś z tego wyjdzie to z chęcią pogram. :]
Michał Hernas
zydor
Na pewno nie sposób się nie zgodzić w pewnym stopniu z tym co piszesz, ale, no właśnie, jest taka doktryna inwestora: większe ryzyko - szansa na większy zysk. Odniesienie do mojego projektu ma to takie że im we wcześniejszym stadium ktoś się przyłączy, tym lepsze warunki dla siebie jest w stanie wynegocjować:
Zastanów się dlaczego z drugiej strony ktoś miałby dawać jakieś komuś jakiś udział w projekcie gdyby większość rzeczy była już gotowa, w takiej sytuacji zazwyczaj zleca się komuś coś odpłatnie a nie nawiązuje się współpracy na pewnych procentowym udziale w przedsięwzięciu.
Co do zasady wygląda to tak:
Konserwatywni ludzie oszczędzają na kontach
Osoby bardziej pragmatyczne kupują obligacje - często zarabiają na tym lepiej
Osoby z usposobieniem agresywnym inwestują w akcje - jest to najmniejsza grupa ludzie a jednocześnie odsetek takich osób zjada na obiad większego schabowego od pierwszej wyżej opisanej grupy....

Notabene, twoje posty na pewno zniechęciły potencjalnych kandydatów - należy nadmienić że moja oferta jest nadal aktualna i dobrze by było gdyby mieć wzgląd na to co napisałem na górze.

Gra może odnieś mniejszy lub większy sukces... lub być porażką. Na tym polega przedsiębiorczość - próbujesz coś stworzyć co nie zawsze musi być sukcesem na skale milionów - ale zawsze na początku masz taką nadzieje, mówiąc w patetyczny sposób

To forum nie jest moim jedynym miejscem poszukiwań, niemniej jednak nie mam wątpliwości że wcześniej czy później kogoś wyznaczę do tego celu, na zasadzie współpracy bądź zlecenia ( nie jest to ważne )

Cytat
Jedną grę i nie w Javie a Javascripcie winksmiley.jpg Co do algorytmów, na początku są one (przynajmniej dla mnie) całkowicie zbędne. Wystarczy sobie w aplikacji zostawić odpowiednie miejsce na ich późniejsze wprowadzenie. Warto zająć się tzw. silnikiem gry.


No faktycznie, zmylił mnie ten program do map, ale to w sumie ciekawe... może chcesz się podzielić pewnymi doświadczeniami w związku z tym... ?
Nawet mnie to ucieszyło bo zastanawiałem się czy przypadkiem przeglądarka nie wysiądzie przy tworzeniu interakcji w języku który do takich rzeczy nie służy

To tyle

Pozdrawiam
Zydor

bim2
Cytat
No faktycznie, zmylił mnie ten program do map, ale to w sumie ciekawe... może chcesz się podzielić pewnymi doświadczeniami w związku z tym... ?

Jedyne co mogę powiedzieć to na pewnym etapie, aby łatwo było rozwijać grę potrzeba porządnego edytora, czy to mapy czy itemków czy czego tam będzie potrzeba. Przeglądarka w pewnym momencie nie wystarczy tak aby łatwo móc cokolwiek edytować. Tak jak w moim programie są algorytmy na dostawianie krawędzi podłoża, na przeglądarce już średnio to działało. Zresztą, w Javie o wiele prościej napisać taki programik niż w JS winksmiley.jpg

Dobra, tyle. Życzę powodzenia. winksmiley.jpg Ja na szczęście jestem we współpracy z jedna osobą konkretną która zakupiłą design, dała serwer dedykowany, zajmie się promocją. Co do mapy, znam paru ludzi od map Tibijskich, które są bardzo podobne w strukturze do Epicknighta, więc oni mi to zrobią, a ja w zamian pomogę im w innym projekcie. Taka wymiana winksmiley.jpg
ShadowD
@zydor - bim2 ma jak by na to nie patrzeć doświadczenie udokumentowane, jego aplikacje, części całości jakie prezentował działają bardzo dobrze czego o Twoim kawałku kodu powiedzieć nie można nie dość mizernych możliwości to jeszcze z błędami powodującymi "niechciany podskok mapy o kilkadziesiąt px".

Sam kiedyś myślałem nad stworzeniem gry, rozmawiałem z kilkoma osobami które były napalone na grę - w 99% dziś już o tym nawet nie pamiętają... To jest ogromy wkład pracy jaką musiał byś włożyć w taką grę i nie tylko Twojej. Jak już Bim2 Ci napisał nie masz kompletnie nic, na tym forum takich projektów było już dużo nie komentując tego czego tu nie znajdziemy.

Liczę, że Twoje zamiary nie zostaną zamiarami, ale jednocześnie w to wątpię. Ja na podstawie tego co napisałeś, za żadne skarby bym nie dołączył do ekipy.
zydor
Cytat(ShadowD @ 15.12.2010, 23:46:21 ) *
@zydor - bim2 ma jak by na to nie patrzeć doświadczenie udokumentowane, jego aplikacje, części całości jakie prezentował działają bardzo dobrze czego o Twoim kawałku kodu powiedzieć nie można nie dość mizernych możliwości to jeszcze z błędami powodującymi "niechciany podskok mapy o kilkadziesiąt px".

Sam kiedyś myślałem nad stworzeniem gry, rozmawiałem z kilkoma osobami które były napalone na grę - w 99% dziś już o tym nawet nie pamiętają... To jest ogromy wkład pracy jaką musiał byś włożyć w taką grę i nie tylko Twojej. Jak już Bim2 Ci napisał nie masz kompletnie nic, na tym forum takich projektów było już dużo nie komentując tego czego tu nie znajdziemy.

Liczę, że Twoje zamiary nie zostaną zamiarami, ale jednocześnie w to wątpię. Ja na podstawie tego co napisałeś, za żadne skarby bym nie dołączył do ekipy.


Oczywiście bim2 jak na swój wiek ma całkiem niezłe osiągnięcia, oczywiście ostateczną ocenę mógłbym wydać po dokładniejszym przyjrzeniu się kodowi źródłowemu, niemniej jednak nie ma potrzeby żeby się wyżywać na moim poście tak obficie. Co do mojego kawałka to nie należy raczej oczekiwać fajerwerków od skryptu napisanego w parędziesiąt minut "na kolanie". Z komentarzy widać że może mogłem jeszcze poczekać ale takie jest status quo jakie jest... Co do przeskoku to nawet tego nie zauważyłem, poprawiłem żeby nie kuło w oczy takich pedantów jak ty smile.gif
Jak za jakiś czas doskrobę coś więcej to wrzucę i odnowię temat...

Reasumując mimo wszystko przyjmuję krytykę i z niektórych elementów wyciągnę potrzebne dla siebie wnioski ale proszę:
- nie należy mi mówić ile na coś potrzeba pracy i inne tego typu farmazony

Pozdrawiam serdecznie
Zydor
bim2
Cytat
- nie należy mi mówić ile na coś potrzeba pracy i inne tego typu farmazony

Nikt nie chce wyliczać CI roboczo godzin, czy spędzonych nocy nad kodem. Pokazać Ci tylko chcemy, że ogłoszenie jest bezsensowne, bo nikt się nie zgłosi winksmiley.jpg Dużo już takich ogłoszeń tu było i chyba wszystkie przeszyły bez zainteresowania.
zydor
Cytat(bim2 @ 16.12.2010, 08:37:19 ) *
Dużo już takich ogłoszeń tu było i chyba wszystkie przeszyły bez zainteresowania.


No właśnie było dużo, ale nie starczyło komuś sił, i do autorów tych ogłoszeń jest skierowana moja propozycja...
Moi drodzy dwaj koledzy zupełnie wypaczyli treść mojego ogłoszenia... po lekturze wszystkich postów należy jeszcze raz wrócić do pierwszego głównego żeby odwrócić owe wypaczenia...

Pozdrawiam serdecznie
Zydor
bim2
Tylko nigdy nie ogłaszali się tu graficy, a ty szukasz grafików, chyba że źle zrozumiałem coś.
zydor
Cytat(bim2 @ 16.12.2010, 11:34:38 ) *
Tylko nigdy nie ogłaszali się tu graficy, a ty szukasz grafików, chyba że źle zrozumiałem coś.


Nie, tym razem przeczytałeś ze zrozumieniem smile.gif winksmiley.jpg
http://forum.php.pl/index.php?showtopic=163005&hl=[wolontariat]
...i to jak niedawno...

Pozdrawiam
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.