Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pomoc przy tworzeniu elementów php
Forum PHP.pl > Forum > PHP
mikki
Witam jestem nowy na forum więc na początek chcę się przywitać.
I jestem także początkujący w programowaniu PHP i MySQL dopiero zacząłem się tego uczyć.
I teraz podam wam w czym potrzebuję pomocy:
1. Chcę wprowadzić na stronie możliwość rejestracji i logowania z opcja aktywacji konta
musi tam być coś takiego że kiedy wejdzie się na jakąś podstronę przez osobę niezarejestrowaną to pojawi mu się informacja żeby wejść dalej trzeba się zalogować i automatycznie np. po 10sekundach przenosi do okna logowania.
I podajcie mi sposób jak wprowadzić ten kod PHP w HTML nie wiem czy jest potrzebny jakiś odnośnik który będzie czytał z pliku PHP czy co mam problem żeby to zrobić za każdym razem jest ten sam problem że nie wogule nic się nie pojawia na stronie.
2. Podajcie mi skrypt formularz zamówienia który będzie mi wysyłał wiadomość na mojego maila jak go napisać i też jak go wprowadzić na stronę HTML żeby to działało.

dzięki i mam nadzieję że są tutaj osoby które naprawdę mi pomogą ale nie w stylu Google nie boli
tak jak pisałem dopiero zacząłem i się dopiero tego wszystkiego uczę a myślę o tym poważnie.
Wicepsik
Cytat(mikki @ 19.12.2010, 22:19:31 ) *
dzięki i mam nadzieję że są tutaj osoby które naprawdę mi pomogą ale nie w stylu Google nie boli

Google nie boli..
Poszukaj sobie informacji dotyczących tego co musisz zrobić. Jest ich setki, a nawet tysiące. Na tym forum na pewno znajdziesz też rozwiązania innych użytkowników.
tehaha
jeżeli myślisz o tym poważnie to zajrzyj do działu książki i wybierz sobie jakąś dobrą pozycję, ewentualnie masz przypięty temat "kursy dla początkujących", powodzenia. A z google i manualem i tak musisz się zaprzyjaźnić jeżeli chcesz coś się nauczyć....
mikki