Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] okienko popup
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
DawidKowalski
Witam

Od razu zaznaczę, że jestem zieloniutki.
Potrzebuje, żeby po otworzeniu strony (a) pojawiło się okienko popup o wymiarach mniej więcej 1/4 ekranu, wyśrodkowane, pokazujące zawartość-miniaturkę strony (B). Zależy mi na tym, żeby okienko popup nie posiadało przycisków do zamknięcia i zminimalizowania a jedyną opcją powrócenia na stronę (a) było kliknięcie w link przycisk na stronie (B).
Z powrotem ze strony (B) sobie poradzę chodzi mi o to jak zrobić wyśrodkowane okienko popup bez przycisków zmniejsz/zamknij pokazujące zawartość określonej strony i pokazując się odwiedzającemu stronę raz na dobę, a nie przy każdej wizycie/odświeżeniu strony (a). Znalazłem coś podobnego w html z tym, że wyświetla stronę w nowym oknie w przeglądarce co pozwala na zamknięcie okna w inny sposób niż przez link na stronie (B) pozatym wyświetla zakładki,paski narzędziowe i otwarte karty przeglądarki co zajmuj miejsce na ekranie).

Więc w dużym skrócie:
osoba wchodzi na stronę (a) --->wyskakuje popup ze stroną (B) ----> osoba czyta tekst zawarty na stronie (B) klika na link ---->przechodzi na stronę (a)

Od razu również wyjaśnie - pewnie są prostsze rozwiązania typu okienko z komunikatem i tekstem, ale bardzo ważne jest dla mnie przejście strona (a)-->strona (B)--->strona (a)
prowseed
Na przyklad lightwindow - http://www.p51labs.com/lightwindow/

Musisz tylko wywalic opcje z przycieskiem zamknij, anuluj (podczas ladowania) oraz z klikalnym tlem + ustawic jakies ciasteczka na 24h.
8_pasarzer_NOSTROMO
Podpinam pod wątek, żeby nie zaśmiecać nowym tematem.

Sprawa u mnie jest nieco inna, myślę że dość łatwa choć mnie zatkało na kilka godzin.

Mam stronę matkę (w niej 2 ramki - gora i dol). Następnie uruchamiam popupa. Wszystko jest cacy.

W popupie mam takie coś :

1. print"<a href='polecenia.php?status=odpowiedz&id=$id[$x]' target='dol'>$uwaga[$x]</a>";