tak jak już napisał
@wookieb - ale to też zależy dokładniej od problemu, gdyż jeśli gra warta świeczki i inicjacja tamtych procesów/klasy zajmuje sporo czasu to jest pewne rozwiązanie - luknij na ten temat:
Przekazywanie obiektu COM, Przekazywanie obiektu COM między wywołaniami strony - generalnie chodzi o sockety...
przy czym napomnę, że socketa możesz podpiąć pod plik (unixowe sockety) bądź na porcie... na sockecie można zrobić nasłuch i zrobić jakiś serwer dostępowy (nie koniecznie WWW) - no w zasadzie do tego służą sockety ;]
ostatnio tematem bardziej się interesuję choć piszę hobbystycznie to do kilku rozwiązań mi się to przyda (ale taki grubszy demon usług podpięty pod socket)... przy czym na większości hostingów współdzielonych można skorzystać z unixowych socketów - więc można zrobić taki lokalny serwerek do komunikacji ze skryptami które się połączą z nim.... by podpiąć socketa na porty musiałbyś mieć już serwer dedykowany - wtedy w miarę potrzeb można by podpiąć nawer własny mini serwerek WWW pod daną część zapytań z sieci...
jeśli sockety będziesz miał w trybie blokowanym nie będziesz musiał stosować sleep - ale to jeśli proces ma tylko nasłuchiwać i dawać natychmiastową odpowiedź - jeśli proces co jakiś czas ma jeszcze na serwerze robić musiałbyś nasłuch na socketach zrobić w trybie nie blokowanym...
Guru - Multiplexingmi są znane 2 serwery napisane w php o których w celach optymalizacyjnych wspomniałem w tym temacie:
http://forum.php.pl/index.php?showtopic=17...=0&p=857142