Cytat
Nieprawidłowe przekierowanie
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek.
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek.
<?php $gracz = $uzytkownik['gracz']; //jeżeli wciśnięto walkę z wybranym potworem // w linku podaje się ID potwora z którym mamy walczyć, więc zabezpieczymy sobie tą zmienną $_GET['walka'] = (int)$_GET['walka']; if($uzytkownik['zycie'] < 5){ } elseif($pozostalo > 0){ } else { //pobieramy dane $przeciwnik = mysql_fetch_array(mysql_query("select * from potwory where potwor = ".$_GET['walka'])); //jeżeli nie pobrano przeciwnika } else { //wszystkiedane potwora mamy w zmiennej $przeciwnik //walka ma trwać dopóki gracz i przeciwnik mają minimum 1 punkt życia while(($uzytkownik['zycie'] > 0) && ($przeciwnik['zycie'] > 0)){ //losujemy ile obrażeń zada gracz potworowi //modyfikujemy ilość obrażeń, im większa różnica atak gracza do obrony przeciwnika tym więcej zada się obrażeń $mod = $uzytkownik['atak'] / $przeciwnik['obrona']; //obrażenia nie mogą być zwiększone więcej niż dwukrotnie, żeby nie przeginać ;] możesz zrezygnować z tej opcji if($mod > 2) $mod = 2; //żeby nie przesadzać wprowadzono także ograniczenia dolne, obrażenia nigdy nie będą mniejsze niż niż wylosowana wartość / 2 if($mod < 0.5) $mod = 0.5; //obliczamy //jeżeli nie zadano minimum 1 obrażeń, to ustaw wartość = 1, możesz z tego zrezygnować jeżeli chcesz if($obrazenia < 1) $obrazenia = 1; //jeżeli zadało się więcej obrażeń iż przeciwnik ma życia to popraw dane if($obrazenia > $przeciwnik['zycie']) $obrazenia = $przeciwnik['zycie']; $przeciwnik['zycie'] -= $obrazenia; if($przeciwnik['zycie'] < 1){ //potwór nie żyje } else { //jeżeli potwór wciąż żyje //losujemy ile obrażeń zada graczowi //modyfikujemy ilość obrażeń $mod = $przeciwnik['atak'] / $uzytkownik['obrona']; //obrażenia nie mogą być zwiększone więcej niż dwukrotnie, żeby nie przeginać ;] możesz zrezygnować z tej opcji if($mod > 2) $mod = 2; //żeby nie przesadzać wprowadzono także ograniczenia dolne, obrażenia nigdy nie będą mniejsze niż niż wylosowana wartość / 2 if($mod < 0.5) $mod = 0.5; //obliczamy //jeżeli nie zadano minimum 1 obrażeń, to ustaw wartość = 1, możesz z tego zrezygnować jeżeli chcesz if($obrazenia < 1) $obrazenia = 1; //jeżeli zadało się więcej obrażeń iż przeciwnik ma życia to popraw dane if($obrazenia > $uzytkownik['zycie']) $obrazenia = $uzytkownik['zycie']; $uzytkownik['zycie'] -= $obrazenia; if($uzytkownik['zycie'] < 1){ //potwór zabił gracza } } } if($uzytkownik['zycie'] > 0){ //gracz wygrał walkę echo "wygrałeś walkę i zdobywasz ".$przeciwnik['punkty']." punktów oraz ".$przeciwnik['zloto']." złota"; mysql_query("update gracze set ostatnia_walka_pvc = ".time().", punkty = punkty + ".$przeciwnik['punkty'].", zloto = zloto + ".$przeciwnik['zloto'].", zycie = ".$uzytkownik['zycie']." where gracz = ".$uzytkownik['gracz']); } else { //przegrałeś mysql_query("update gracze set ostatnia_walka_pvc = ".time().", zycie = ".$uzytkownik['zycie']." where gracz = ".$uzytkownik['gracz']); mysql_query("INSERT INTO raporty SET raport = '1', tytul = ".$uzytkownik['zycie']." where gracz = ".$uzytkownik['gracz']); } } } } if($uzytkownik['zycie'] < 5){ } elseif($pozostalo > 0){ //gracz niedawno prowadził walkę //dodajemy funkcję liczącą czas ?> <script type='text/javascript'> function liczCzas(ile) { godzin = Math.floor(ile / 3600); minut = Math.floor((ile - godzin * 3600) / 60); sekund = ile - minut * 60 - godzin * 3600; if (godzin < 10){ godzin = "0"+ godzin; } if (minut < 10){ minut = "0" + minut; } if (sekund < 10){ sekund = "0" + sekund; } if (ile > 0) { ile--; document.getElementById("zegar").innerHTML = godzin + ':' + minut + ':' + sekund; setTimeout("liczCzas("+ile+")", 1000); } else { document.getElementById("zegar").innerHTML = "[zakończono]"; } } </script> Twoja postać niedawno prowadziła walkę: <span id='zegar'></span> <?php } else { //pobieramy listę potworów } else { echo " <table> <tr> <th align='center'>Potwór</th> <th>złoto</th> <th>exp</th> <th></th> </tr> "; echo " <tr> <td>".$potwor['nazwa']."</td> <td>".$potwor['zloto']."</td> <td>".$potwor['punkty']."</td> <td><a href='arena.php?walka=".$potwor['potwor']."'>walcz</a></td> </tr>"; } } } ?>