Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]tabela z automatycznym odświerzaniem
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
elkromalo
Witam potrzebuję zrobić tabelkę w PHP ( z tego co się dowiedziałem w tym języku jest taka opcja) problem polega na tym ze nie znam się na PHP potrzebowałbym gotowy wzór tak abym mógłbym podstawić swoje dane. tabelka w HTML wygląda tak:
  1. <tr>
  2. <td>L.p.</td><td>nick</td><td>imię</td><td>postać</td><td><a text="red">lvl</a></td><td>Ranga</td>
  3. </tr>
  4. <tr>
  5. <td>1</td><td>nick</td><td>imię</td><td>postać</td><td><a text="red">95 lvl</a></td><td>Wodzu</td>
  6. </tr>
  7. <tr>
  8. <td>2</td><td>nick</td><td>imię</td><td>postać</td><td><a text="red">96 lvl</a></td><td>Zastępca Wodza</td>
  9. </tr>
  10. <tr>
  11. <td>3</td><td>nick</td><td>imię</td><td>postać</td><td><a text="red">95 lvl</a></td><td>Rada Gildi</td>
  12. </tr>
  13. <tr>
  14. <td>4</td><td>nick</td><td>imię</td><td>postać</td><td><a text="red">92 lvl</a></td><td>Rada Gildi</td>
  15. </tr>
  16. <tr>
  17. <td>5</td><td>nick</td><td>imię</td><td>postać</td><td><a text="red">102 lvl</a></td><td>Członek ST</td>
  18. </tr>

chodzi głównie o to że pola zaznaczone na czerwono będą się zmieniać i chciałbym aby po zmianię tej wartości automatycznie zmieniła się liczba porządkowa odpowiednia do danego numeru L.p.
mrk9109
To nie samo php . Bo rozumie że będziesz dodawał kilku graczy . Czyli najlepiej oprzeć to o bazę danych . Założę się że gra w której chcesz to zastosować posiada już taką tabele w mysql i wystarczy pobrać tylko ich rekordy .

1 słowem tu kłaniają się podstawy smile.gif
elkromalo