Witam serdecznie,
zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Opiszę wszystko bardzo dokładnie, zaznaczę, że nie znam się kompletnie ani na php ani na html. Niestety...
Otóż, mam problem z umieszczeniem filmu na mojej stronie internetowej. Zaznaczę, że nie interesują mnie filmy umieszczane na youtube itd. Chciałbym, żeby przez jakiś czas na stronie wyświetlał się film, jako zapowiedź tego co się tam znajdzie, żeby uruchamiał się automatycznie po wejściu na stronę. Przeszukałem forum i znalazłem pewną ciekawą wskazówkę. Użyłem programu Free Video to Flash Converter, który jak wyczytałem, ułatwi mi bardzo zadanie. Wrzuciłem do owego programu film, zmienił się na format FLV, zostałem przekierowany na stronę, gdzie widniał kod html. Postępowałem zgodnie z instrukcją, czyli wkleiłem ów html zapisany w formacie PHP do głównego folderu na serwerze, a do innego inne pliki (wszystkie, które wyświetlały się w instrukcji). Uruchomiłem stronę i... nic. Proszę Was o pomoc, z racji, że kompletnie nie znam się na tworzeniu stron, pewnie coś przeoczyłem.
Oto kod html, który wrzuciłem na serwer w formacie PHP:
<object id="Object1" type="application/x-shockwave-flash" data="player_flv_mini.swf" width="320" height="240">
<noscript><a href="http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm">youtube video downloader</a></noscript>
<param name="movie" value="player_flv_mini.swf" />
<param name="wmode" value="opaque" />
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
<param name="quality" value="high" />
<param name="menu" value="true" />
<param name="autoplay" value="false" />
<param name="autoload" value="false" />
<param name="FlashVars" value="flv=1.flv&width=320&height=240&autoplay=0&autoload=0&buffer=5&playercolor=000000 &loadingcolor=9b9a9a&buttoncolor=ffffff&slidercolor=ffffff" />
</object>
Do drugiego folderu wrzuciłem wszystkie potrzebne pliki, czyli:
player_flv_mini.swf, start_frame.jpg, film.flv.