Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript] Zmiana css przez select
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
kendokoluszki
Witam,

Planuję zrobić coś co zmieni mi początek (p1_) na odpowiednią wartość po zmianie pola w select w formularzu gdzieś na stronie. Jestem zielony w JS, a w internecie po godzinie poszukiwań nie znalazłem czegoś takiego.

1. <link rel='stylesheet' href='http://www.stronawww.pl/p1_main.css' type='text/css'>

Dzięki za ewentualną pomoc.
worek
Masz formularz i np w tym formularzu definjujesz wygląd czyli wybór arkusza CSS. Dajesz tabelę w bazie danych gdzie pierwsza kolumna id, druga nazwa arkusza,3 kolumna status, jeżeli user wybierze którąkolwiek z opcji przypisywany jest status active wybranej opcji a w starej ustawiamy "". W templatce dajesz
CODE
<?php $sql = "SELECT * FROM `arkusze` WHERE `status` = 'active' "; $result=mysql_query($sql, $nazwa_polaczenia); $arkusz=mysql_fetch_array($result);?>

a potem dajesz:

CODE
<link rel="stylesheet" href="/style/<?php echo $arkusz['nazwa_kolumny_przechowującej_nazwę _aktywnego_arkusza']?>" />

Mniej więcej taki koncept, jak gdzieś się walnąłem to bez urazy; sobota chyba każdemu należy się piwo.
CuteOne
google -> onchange, getelementbytagname

warto sprawdzić "js include css" żeby wiedzieć co zmienić w <link> po zmianie selecta:)

kendokoluszki
Mi bardziej o coś co zmieni w danym momencie wygląd, od razu po zmianie.

Wydaje mi się, że do tego jQuery byłoby potrzebne.

W sensie, że mam np. select:

1. <select name='page_color'>
  2. <option value=''>-wybierz kolor-</option>
  3. <option value='r1'>czerwony</option>
  4. <option value='r2'>czerwono-biały</option>
  5. <option value='b1'>niebieski</option>
  6. <option value='b2'>niebiesko-biały</option>

i po zmianie na opcji z pustej przy "-wybierz kolor-" na czerwony w momencie kliknięcia (onchange) zmienia mi się linijka przy wyglądzie i ładuje się inny, czerwony wygląd.

1. Z: