Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pomoc przy pisaniu pracy MGR
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
esiek
Cześć wam

W imieniu mojej dziewczyny:

Jestem studentką V r, psychologii Przeprowadzam badania, w których niezbędni są ludzie wink.gif potrzebuje Was! Mój temat pracy to zachowania i postawy ludzi wobec wiary i wyznań. Badania obejmują trzy grupy ?katolicy, ateiści, buddyści. Poszukuje ludzi w wieku od 20 do 35 r, życia . Badam 3 testami plus ankieta. Bardzo Was proszę o pomoc. Chciałabym , aby te badania w jakimś stopniu były rzetelne i uzupełnione przez konkretnych respondentów dlatego też pomyślałam o tym portalu. Goni mnie czas więc mam nadzieje, że mi nie odmówicie wink.gif(ale brzmi to nieskromnie) hehe Potrzebuję głównie ateistów. Jeśli wyznajecie taką filozofię życiową to proszę serdecznie Was o pomoc. Dziękuje Wam za Wasz poświęcony czas to jedyne co mogę zrobi .Mam nadzieję, że tak jak Wy pomożecie mi tak kiedyś i Wam też ktoś się odpłaci. Pozdrawiam, Aśka!

Testy do wypełnienia pod adresem: http://t.studio-creator.pl
ADeM
Wymóg rejestracji nie zachęca...
qrooel
Wypełniłbym chętnie, ale jak jest rejestracja to nie mam czasu się rejestrować. ;]
rzymek01
Fajne pytane:
Cytat
Jaki jest rodzaj Twojej pracy zadowej?

boje się pomysleć o co chodzi z tą pracą zadową... haha.gif

BTW, chciałem nawet wypełnić, ale ankiety nie są dobrze skonstruowane, sorry
esiek
Każda uwaga jest cenna. juz poprawiony błąd wynikający z pośpiechu wink.gif

rejestracja konieczna zeby się testy nie przemieszały. rejestracja zajmuje 15sek smile.gif
ADeM
Nie rozumiem w jaki sposób miałyby się "przemieszać". Rejestracja wymaga podania adresu e-mail. Nie ma żadnych informacji co z nim będzie robione, czy będzie go można później bezproblemowo usunąć z bazy itp.

Poszło. Trzeba było napisać przed rejestracją, że konto jest po wypełnieniu automatycznie usuwane.
zegarek84