Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Projektowanie aplikacji
Forum PHP.pl > Forum > PHP
szmerak
Witam!
Mam pare pytań odnośnie projektowania aplikacji...
1. Co powininem wziąść pod uwagę projektując aplikacje?
2. Jakiego programu powinnienem użyć (jeśli takie są)?
3. Jak taki projekt powininen wyglądać?
4. Od czego powininem zacząć?
5. Czy są jakieś tutoriale stworzonę specjalnie do tego?

Chodzi mi głównie o to czy mam rozpisać wszystkie klasy jakie mam zamiar napisać i połączyć je liniami jako relacje czy też inaczej?
Ogólnie nigdy nie projektowałem większego projektu tak więc zabardzo nie mam doświadczenia w tym...

Proszę o pomoc, szmerak:)
thek
Projektowanie aplikacji zaczyna się od zaznajomienia z tematyką/dziedziną dla jakiej ją piszesz. Musisz znać przepływ danych i to jakie one są. Na tym bazując dopiero tworzysz pewne modele i dopiero na podstawie tych modeli zaczynasz jakieś szczegółowe bardziej rzeczy tworzyć. Jeśli masz więc czas to chyba warto się powoli zaczynać bratać z UML smile.gif
krowal