Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]edytowanie danych z bazy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gagatek
mam problem, mam bazę z filmami i chciałem zrobić edycję wybranego filmu, jestem początkujący. Od razu przyznaje się że trochę zamieszałem. Ale opisze o co chodzi. Klikając na link edytuj film, otwiera mi się skrypt php edytuj.php w którym mam:
  1. <?php session_start();
  2. include('config.php');
  3. include('function.php');
  4. top("Edytuj film");
  5. error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);
  6.  
  7. menu();
  8.  
  9.  
  10. $id =$_POST['id'];
  11. $query=" SELECT * FROM filmy WHERE ID = $id";
  12. $result=mysql_query($query);
  13. $num=mysql_numrows($result);
  14.  
  15.  
  16. var_dump($query);
  17.  
  18. $i=0;
  19. while ($i < $num) {
  20. $tytul_polski=mysql_result($result,$i,"tytul_polski");
  21. $tytul_oryginalny=mysql_result($result,$i,"tytul_oryginalny");
  22. $REZYSER=mysql_result($result,$i,"REZYSER");
  23. $SCENARIUSZ=mysql_result($result,$i,"SCENARIUSZ");
  24. $ROK_PRODUKCJI=mysql_result($result,$i,"ROK_PRODUKCJI");
  25. $CZAS_TRWANIA=mysql_result($result,$i,"CZAS_TRWANIA");
  26. $CENA=mysql_result($result,$i,"CENA");
  27. $OPIS=mysql_result($result,$i,"OPIS");
  28.  
  29.  
  30. ++$i;
  31. }
  32. ?>
  33.  
  34. <div id="formularz">
  35. <form method="post" action="edytuj.php">
  36. <table>
  37. <tr class="tlo-b"><td>Podaj ID filmu:</td>
  38. <td> <input type="text" name="id" value="<? echo $id; ?>"></td></tr>
  39. <tr class="tlo-b"><td>Tytul oryginalny:</td>
  40. <td><input type="text" name="ud_tytul_oryginalny" value="<? echo $tytul_oryginalny; ?>"/></td></tr>
  41. <tr class="tlek"><td>Tytul polski:</td>
  42. <td><input type="text" name="ud_tytul_polski" value="<? echo $tytul_polski; ?>"/></td></tr>
  43. <tr class="tlo-b"><td>Reżyser:</td>
  44. <td><input type="text" name="ud_REZYSER" value="<? echo $REZYSER; ?>" /></td></tr>
  45. <tr class="tlo-b"><td>Wytwórnia:</td>