Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Potrzebuję opinii
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Yogin
Witam, w chwili obecnej uczę się języka php z książki Head First PHP & MySQL. Edycja polska (Rusz głową!) , kończę ją czytać jak na razie przez całą książkę można powiedzieć szło mi w miarę dobrze z rozumieniem zagadnień zawartych w niej i teraz tu nasuwa się moje pytanie jaką książkę polecacie mi do dalszej nauki (słyszałem że ta którą mam zawiera jedynie niektóre możliwości PHP, jest po prostu dla laików takich jak ja) oraz jak mogę ćwiczyć moje umiejętności w tym języku? Chciałbym dalej rozwijać swoją wiedzę w PHP, jak i również w MySQL. Chce zaznaczyć że jestem całkowitym samoukiem, ale z dużymi chęciami zdobywania wiedzy. ;-)

Próbowałem znaleźć coś na forum ale bardzo dużo jest opinii na temat książek i za bardzo nie wiem co wybrać a nie chcę kupować w ciemno, ponieważ do najtańszych nie należą oraz poszukuje takich które dadzą mi jak największą wiedzę. Słyszałem że może również przydać mi się znajomość JavaScript i Framework (nie mam o nim zielonego pojęcia tak szczerze mówiąc, jedynie co o nim wiem to tyle co wyczytałem tutaj Temat: Framework Co to jest). Co o tym sądzicie?

Czekam na konkretne opinie, za które już teraz dziękuję.
CuteOne
Jeżeli poznałeś podstawy - zmienne, warunki logiczne, pętle, podstawowe operacje na plikach i bazach danych, odbieranie danych z formularzy/urli itp. - i potrafisz z pomocą książek / tutoriali / manuala napisać prosty kod np. kalkulator to najgorsze masz już za sobą smile.gif Co dalej? Hmm trening i poznawanie nowych funkcji a potem przejście na wyższy stopień wtajemniczenia... OOP

Jako dobry trening:
- napisz panel logowania z użyciem bazy MySQL**
- napisz wyżej wymieniony kalkulator(operacje dodawania i odejmowania) używając do tego formularza*