Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Praca
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
xyzzz
Cześć. W tej chwili studiuję na I roku. Idąc na studia wachałem się między infromatyką a pewnym innym kierunkiem. Wybrałem ten inny. Minęło pół roku i nie chcę tego studiować. Chciałbym też zacząć już zarabiać. Pomyślałem o tym, żeby poszukać pracy jako programista PHP. Patrząc na wymagania pracodawców i ofertę studiów, zdecydowałem poszukać tej pracy już w tej chwili. Chciałbym zarabiać na razie co najmniej 1300 zł miesięcznie. W dłuższej perspektywie nie chciałbym pracować jako programista, ale na ten moment myślę, że byłaby to dla mnie dobra praca.

Moje umiejętności:
- html, css, JavaScript, częściowo Ajax;
- php, mySQL;
- dobre programowanie obiektowe (tak sądzę);
- framework Symfony, na tyle że zrobiłem w nim trzy niedokończone projekty, ale potrafiłbym zrobić również skończony projekt - niedokończenie wynikało z braku zapału, umiejętności są wystarczające;
- smarty;
- jakaś wiedza na temat bezpieczeńśtwa aplikacji internetowych (trudno ocenić, czy mała czy duża, bo wiadomo... pojęcie względne);
- niewielka wiedza na temat wzroców projektowych;
- bardzo dobra znajomość algorytmów i struktur danych (doświadczenie w konkursach algorytmicznych), ale to nie wiem, czy to się przydaje do czegoś w pracy programisty PHP;
- inne języki programowania, takie jak np. c++;
- znajomość języka angielskiego,
- bardzo niewielka znajomość UML (zaledwie liźnięcie),
- umiejętność obsługi Photoshopa,
- możliwość douczenia się wszystkiego.

Nie mam doświadczenia w systemach kontroli wersji i nigdy nie pracowałem w grupie.

Pytanie nr 1 - gdzie nabyć doświadczenie w tym, jeżeli nie w pracy? // bo w ofertach pracy jest to czasami wymagane
Pytanie nr 2 - czy moje umiejętności wystarczą do tego, by pracować jako programista PHP za co najmniej 1300 zł miesięcznie?
Pytanie nr 3 - jakieś dodatkowe uwagi, przemyślenia...?
IceManSpy