Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Coworking Tarnowskie Góry
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
rails_dev
Witajcie.
Wiele lat temu swoją przygodę z web developmentem zaczynałem od PHP, jednak od kilku lat jestem szczęśliwym programistą Ruby. Pracuję wraz z dwójką znajomych, aktualnie na terenie Gliwic, jednak to biuro zamykamy.
W ciągu najbliższych kilku tygodni planuję otworzyć biuro w Tarnowskich Górach, w związku z tym poszukuję ludzi chętnych do coworkingu. Im więcej chętnych osób by się uzbierało, tym lepsze, większe biuro jesteśmy w stanie wynająć!
Zdaje sobie sprawę, że Tarnowskie Góry to nie metropolia, i odzew może nie będzie ogromny, ale liczę, że ktoś może będzie zainteresowany.
Conieco szczegółów:
-Lokalizacja biura: Tarnowskie Góry, woj. Śląskie (napewno gdzieś w ścisłym centrum miasta)
- Orientacyjny koszt: ~300 – 350 zł (chodzi raczej o rząd wielkości, niż ustaloną dokładnie kwotę, bo to będzie ostatecznie zależało od wielu czynników)
Co zapewniamy?
Napewno biurko i krzesło, do tego kącik wypoczynkowy. Myślimy również o osobnym pokoju do cichej pracy/prowadzenia telekonferencji.

Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania/wątpliwości i nie ukrywam, że liczę na odzew ze strony społeczności PHP! smile.gif

Pozdrawiam,
Michał Krzyżanowski
jimmyzch
jestem chętny proszę o kontakt GG:2352057
Dolinainnowacji
Witam,
Od stycznia 2017 roku, na ulicy Małej w Tarnowskich Górach, otwarty zostanie nowy budynek biurowy wraz z zapleczem magazynowym, którego celem jest skupienie innowacyjnej myśli inżynierskiej.

Zapraszamy do współpracy:
- Startupy
- firmy szukające biur do pracy
- ludzi chcących wynająć biuro na godziny (coworking), pracować z ciekawymi ludźmi i w
komfortowym środowisku.

Zapraszamy na stronę: dolina-innowacji.pl
Na naszą stroną na facebooku: Dolina innowacji

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na maila: m.kalus@powergate.pl