Na początku przedstawię sytuację w mojej pracy:
baza danych stoi na: Oracle 10g Relase 10.20.0.4.0 - 64 bit With the real Application Clusters option. System operacyjnym na serwerze bazy danych jest Linux SUSE.
Baza danych współpracuje z aplikacją InfoMedica.
Teraz opiszę problem który pojawia się prawie codziennie.
Dodam jeszcze że liczba użytkowników podłączonych do bazy poprzez aplikację InfoMedica to ponad 450 user'ów.
Najgorzej jest jak jest ostry w dni robocze to wtedy pojawia się błąd podłączenia do bazy danych [tu zrzut ekranu z aplikacji:

Komunikat znika po kilku minutach lub po kilku kliknięciach ok --> w aplikacji InfoMedica "zatwierdź". Czasami takim rozwiązaniem jest że w aplikacji Toad for Oracle w session browser kilkam na jakimkolwiek użytkowniku "kill session" to wtedy mam tak jakby otwartą furtkę by móc połączyć się z bazą danych.
Jest do duży problem, gdyż użytkownicy nie mogą się za każdym razem połączyć Aplikacją do bazy danych co za tym idzie brak możliwości pracy.
Proszę o jakieś rady.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję.