Nie wymyśliłem odpowiedniej nazwy tematu, ale chyba coś w ten deseń. Na wstępie informuję, że w PHP jestem laikiem. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem. Otóż tworzę stronę z ustawieniami konta dla gry. Póki co wszystko szło zgodnie z przewidywaniami, do czasu gdy poza 1 opcją ustawień wprowadziłem drugą: zmiana hasła i zmiana avatara. Obie rzeczy znajdują się na tej samem stronie, stąd wynika problem.