Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Sprawdzanie formularzy
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Mephis
Witam.

Nie wymyśliłem odpowiedniej nazwy tematu, ale chyba coś w ten deseń. Na wstępie informuję, że w PHP jestem laikiem. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem. Otóż tworzę stronę z ustawieniami konta dla gry. Póki co wszystko szło zgodnie z przewidywaniami, do czasu gdy poza 1 opcją ustawień wprowadziłem drugą: zmiana hasła i zmiana avatara. Obie rzeczy znajdują się na tej samem stronie, stąd wynika problem.

1. <?php
  2. require_once('inc/system.php');
  3. if(empty($oUser['user'])) header('location: index.php');
  4.  
  5. $tytul = "Ustawienia konta";
  6.  
  7. if(!empty($_POST)){
  8. if(empty($_POST['old'])) $msg = "<p class='error'>Podaj stare hasło</p>";
  9. elseif(empty($_POST['new'])) $msg = "<p class='error'>Podaj nowe hasło</p>";
  10. elseif(empty($_POST['new'])) $msg = "<p class='error'>Podaj powtórnie nowe hasło</p>";
  11. elseif($_POST['new'] != $_POST['newr']) $msg = "<p class='error'>Hasła różnią się</p>";
  12. elseif(strlen($_POST['new']) < 5) $msg = "<p class='error'>Nowe hasło musi zawierać minimum 5 znaków</p>";
  13. else {
  14. $pass = md5($_POST['new']);
  15. $old = md5($_POST['old']);
  16. if($oUser['haslo'] != $old) $msg = "<p class='error'>Nieprawidłowe stare hasło</p>";
  17. else {
  18. mysql_query("update users set haslo = '".$pass."' where user = ".$oUser['user']." limit 1");
  19. $oUser['haslo'] = $pass;
  20. $msg = "<p class='info'>Zmieniono hasło</p>";
  21. }
  22. }
  23. }
  24. $zmiana_hasla ="
  25. <h2>Zmiana hasła</h2>
  26. <form action='#' method='post'>
  27. <table cellspacing='10' style='margin:0 auto'>
  28. <tr>
  29. <td width='150' align='right'>Stare hasło:</td>
  30. <td width='150'><input class='input' type='password' name='old'/></td>
  31. </tr>
  32. <tr>
  33. <td align='right'>Nowe hasło:</td>
  34. <td><input class='input' type='password' name='new'/></td>
  35. </tr>