Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Nie działa strona
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gutek33
Witam, zacznę od tego, że parę lat temu kolega stworzył stronę bazującą na PHP i SQL. Mój problem polega na tym, iż po przeniesieniu całości na inny serwer strona się wyświetla normalnie, tylko nie działa jakiekolwiek wyszukiwanie oraz dodawanie np. uwag itp. Dodam, że jestem początkujący w temacie PHP i SQL. Proszę o pomoc, gdyż nie wiem od czego zacząć.
webmaniak
Cytat(Gość @ 14.02.2013, 19:22:31 ) *
pare lat ma strone i nie ma o tym pojecia. komedia.

Najlepiej się nie wypowiadaj jak nie chcesz pomóc.
Do autora: przyczyn może być mnóstwo. Ja również przenosiłem stronę między serwerami i nie działała. Musisz podać więcej szczegółów, jakiś komunikat błędu? W pierwszej kolejności sprawdź połączenie z bazą danych i poprawność nazwy bazy.
luke18dg
Może to być jak kolega wspominał połączenie między bazą a stroną lub plik konfiguracyjny danego serwera i tutaj można szukać przyczyny.
gutek33
Dane z bazy pobiera bo strona się wyświetla bez błędów, problem jest w tym, że jak próbuje np. coś wyszukać bądź dodać uwagi to nie mogę sad.gif podejrzewam, że problem w prawach do bazy bądź plików. To tak jakby wyświetlił to forum bez możliwości edycji dodawania wątków itp. Dodam jeszcze, że serwer oba serwery są w sieciach lokalnych czyli instalowanych od podstaw.

"a do kolegi z górnego posta, nie ja mam stronę tylko ją odziedziczyłem a nie jestem w tych sprawach tak biegły jak gościu co to zostawił"
webmaniak
A nie możesz sprawdzić uprawnienia do bazy/tabel? A druga sprawa to w zależności od strony, połączenie z bazą może być uruchamiane dopiero podczas wyświetlania/dodawania danych. Są na stronie jakieś dane z bazy?
klocu
po migracji nie działa wyszukiwanie i dodawanie -> zatem formularze i ich obsługa
czyżby register_globals = OFF / (< 5.3.0) / DEPRECATED (> 5.3.0) / REMOVED (> 5.4.0)?
gutek33
Cytat(klocu @ 14.02.2013, 22:31:57 ) *