scrabby
1.03.2013, 20:22:00
witam
mam taki dość trudny jak dla mnie problem do rozwiązania. Robię stronę opartą o Joomla 1.5 z alkocholami. Muszę zmusić tę stronę aby po wejściu na nią pokazywała komunikat że strona przeznaczona dla dorosłych i takie tam. no i pytanie coś w stylu "Czy jesteś pełnletni ?" i odpowiedzi Tak i Nie lub też "Potwierdzam że jestem pełnoletni" i pole wyboru aby zapamiętać wybór i kokam WEJDŹ. Niby wzystko łatwe nawet w jave można to zrobić jednak nie mgę nigdzie znależć jak zrobić aby był zapamiętany wybór ? pewnie trzeba będze użyć ciasteczek, ale nie mam ojęcia co z czym do kupy spiąć aby zrobić taki skrypt w php i dopisać go do strony głównej mojej strony.
Pozdrawiam
mimol
1.03.2013, 20:33:41
alkoholi...
Nie znam się na jomli, ale w głównym pliku, sprawdzasz czy odwiedzający ma ustawione jakieś ciasteczko,:
Jeśli nie ma to wyświetlasz alert
--wybierze tak, ustawiasz ciasteczko
--wybierze nie - wyrzucasz ze strony.
ber32
1.03.2013, 20:43:42
Sprawa nie jest łatwa.
proponuję zrobić plugin(dodatek)+ sprawdzanie po ip zapisywane do bazy
Cytat(scrabby @ 1.03.2013, 20:22:00 )

Niby wzystko łatwe nawet w jave można to zrobić jednak nie mgę nigdzie znależć jak zrobić aby był zapamiętany wybór ? pewnie trzeba będze użyć ciasteczek, ale nie mam ojęcia co z czym do kupy spiąć aby zrobić taki skrypt w php i dopisać go do strony głównej mojej strony.
Jak potrafisz Javę, to opanowanie PHP i ciastek nie będzie stanowiło problemu
http://pl.wikibooks.org/wiki/PHP/Obsługa_ciastek i sprawdź przy okazji czy taka wtyczka już istnieje.
markonix
1.03.2013, 20:49:51
IP jest nietrafionym pomysłem, tylko i wyłącznie ciasteczko.
Może są jakieś gotowe pluginy, to dość popularny CMS.
scrabby
1.03.2013, 21:16:51