Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Przesyłanie formularza przez PW [PhpBbByPrzemo]
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
RaitoPL
Witam. Mam pytanie. Jak zrobić, aby wysyłany formularz napisany w osobnym skrypcie PHP został wysłany przez prywatną wiadomośc do wybranej osoby? Prywatną wiadomośc w skrypcie forum "PhpBB By Przemo". I teraz pytanie, bo nie mam pojęcia. Zrobić to przez Curl, czy normalnie przez bazę (dodawać rekord)? Która opcja jest lepsza? I teraz pytanie. Jak zrobić taki "panel" dodatkowy dla adminów na forum? Żeby mogli w nim ustawić, na jakie ID ma być wysyłany formularz? Tzn. nie znam się w ogóle na PHPBB By Przemo i nie wiem, jak dodać tą zakładkę adminom w PA. Ogólnie, to rozumiem - przy wysłaniu formularza po prostu dodać rekord do bazy i będzie wysyłało jako PW, to nie jest problem. Ale z tym PA już gorzej. Proszę o pomoc i nie off-topowanie ._.
Damonsson
Ja bym spytał prywatną wiadomość, skoro napisała taki skrypt, to pewnie zna też odpowiedzi na Twoje pytania wink.gif
RaitoPL
Nie łap mnie za słowka, wiesz o co chodzi, a nabijasz sobie posty offtopic.gif

Poprawilem.
Posio
Haha @UP ("nabijasz sobie posty") bardzo mnie rozbawiło. Nie sądzę, aby komukolwiek tutaj na forum zależało na nabijaniu sobie postów. To nie jest jakiś gimnazjalny portal.

Czytając twój post, nie zrozumiałem nic oprócz tego, że nie wiesz jak dodać zakładkę w PA danego forum. Naucz się dobrze zadawać pytania to może ktoś Ci pomoże.

Tak, nabijam sobie post. aaevil.gif
RaitoPL
Cytat