Cytat(timon27 @ 17.04.2013, 22:55:13 )

<form action="
<?php if(isset($prz1)
Propouję jakiś prosty kurs html/php od postaw bo w ogóle nie rozumiesz struktury budowania strony.
niestety po "cofnięciu" sie do formularza jest on pustyA czemu miałby nie być? już została wysłany więc ponowne pojawianie się danych jest nieporządane i nieintuicyjne.
Cofanie się przyciskiem cofnij jest niedopuszczalne i bezsensowne.
Skoro chcesz miec te same dane to czemu od razu ich nie przetworzysz w 1.php?
Dzieki za zainteresowanie. Z mojej strony:
1. Przykład który zacytowałeś podałem żeby zilustrować co chcę osiągnąć a nie żeby dać komuś poradę jak to zrobić. To że jest niewłaściwy to już wiem! Jak widać kombinuję jak koń pod górę...i nic...dlatego po kilku godzinach szukania zdecydowałem sie napisać post.
Będę wdzięczyny za konkretne rozwiązania a nie porady ogólne
2. Nie jestem informatykiem ani programistą a hobbystą próbujący ułatwić sobie wykonywaną pracę a przy okazji dla własnej satysfakcji zrobić coś sam. Wiem że brakuje mi podstaw ale moim celem nie jest nauczenie się html i php tylko zrobienie jednego projektu o którym napisałem
3. Niedopuszczalny...dla kogo...akurat dla mnie jest bardzo dopuszczalny i co więcej pożądany (oczywiście zaraz mi napisze jeden z drugim że idzie to zrobić tak a tak - będę wdzięczny jak a nie komentarze wyjadaczy w stylu "ucz się chłopcze"
Może lepiej opiszę co robię. Z góry dziękuje za wyrozumiałość.
Plik form.html to plik gdzie mam formularz. W nim podaje Imię/nazwisko/wiek/firmę z którą klient kupił produkt/wysokość składki/dochód klienta/ dzieci/ inne...