Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wyświetlanie elementów z innego pliku php
Forum PHP.pl > Forum > PHP
christof
Witam,
Mam problem , posiadam dwa pliki index.php i news.php połączone w index.php metodą include('news/add_news.php') i własnie w pliku index wyświetla mi informację z pliku add_news.php a to jest działanie nie pożądane jak temu zaradzić aby nic innego nie wyświetlało tylko to co jest w pliku index ( chodzi mi o inne teksty ).

matiit
nie includuj add_news.php albo usuń z add_news.php wszystkie rzeczy które coś wyświetlają bezpośrednio..
christof
Ja niestety jestem początkującym to jak mam przekazać informacje z tej zmiennej
  1. $wyswietl_news1 = "<div class=\"news\">".$newss1."</div>";

do index.php ?
Eluzive
Mała lekcja.
Załóżmy, że masz plik index.php:
  1. include_once('uzupelnij.php');

i plik plik.php:
  1. $zmienna = 'tekst';

W pliku index.php uzywasz funkcji include czyli wstawiasz zawartość pliku plik.php do index.php. W rezultacie w pliku index.php (oczywiście tego nie zobaczysz) w miejscu include będziesz miał zawartość pliku plik.php czyli:
  1. $zmienna = 'tekst';

Aby to wyświetlic możesz po prostu w pliku index.php lub plik.php (jak tam Ci wygodniej) wpisać linijkę
  1. echo $zmienna;

Możesz również napisać jakaś funkcję która odpowiednio to sformatuje i dopiero wyświetli lub zwróci. Wszystko wedle twojej woli.

Pozdrawiam
christof
ok wyświetla mi zmienną ale dalej mi wyświetla kod html z tak zwanego plik.php
i chciałbym żeby mi ten kod html nie wyświetlał tego html'u , to własnie się dzieje jak łącze include
christof
kurczę ja niestety jestem słaby z angla , mógłby mi ktoś dopomóc będę wdzięczny
chodzi mi o ten kod :
  1. <form method="post" action="add_news.php">
  2. <input type="text" name="name_news" value="<? echo $name_news ?>"> <br></br>
  3. <textarea name="news" cols="20" rows="10"value="<? echo $news ?>"> </textarea><br />
  4. <input type="submit" name="wyslij" " value="Wyślij" />