Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Akceptacja nowego kanału przez admina
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Sweet_kicia
Witam
Jestem początkującą php...
Mam skrypt czatu kanałowego....
Posiadam komendę na dodawanie kanałów przez innych użytkowników.
Jak ktoś założy kanał, to od razu kanał zostaje dodany do bazy. A ja bym chciała, żeby osoba, która zakłada kanał, dostała informację o zaakceptowaniu go przez administratora np w randze 100 i by dostała taką treść: "zgłoszenie na założenie kanału została wysłana do administratora. Po jej zaakceptowaniu zostaniesz poinformowany" A ja bym dostała informację, że jakiś użytkownik chce założyć kanał i musiałabym zaakceptować, a jeśli bym nie chciała to mogłabym odrzucić.
Jak to zrobić? Mógłby mi ktoś w tym pomóc?

Kod komendy:
  1. <?php
  2. extract($GLOBALS);
  3. if(!$parts[2] || (int)$parts[2] == 0 ) {
  4. die("".$main->diee("Zle!! wpisz [nazwa_kanalu] [gg_admina] ;P")."");}
  5. $kan = strtolower($parts[1]);
  6. if (!ereg ("^[0-9a-zA-Z]*$", $kan )){ die("".$main->diee("Nazwa kanału może tylko znaki [0-9a-z]")."");}
  7. $q= $db->query("select * from `channel` where `kanal`= '{$kan}'");
  8. if($q->num_rows == 1){
  9. die("".$main->diee("Podany kanał juz istnieje!")."");}
  10. $db->query("insert into `channel` ( `kanal`, `allusers`, `pkt`) values ('{$kan}', '1', '500')");
  11. $db->query("INSERT INTO `cau` (`kanal`, `numer`, `nick`, `staff`,`echo`) VALUES('{$kan}', 46362138, 'Sweet', '100','tak'),('{$parts[1]}','{$parts[2]}', '{$parts[2]}', 50,'nie')");
  12. $main->echoo("Kanał #{$parts[1]} został dodany do bazy :)");
  13. $main->cmdd($nick." dodał kanał którego jesteś właścicielem aby na niego wejść wyloguj się z obecnego kanału (/quit) i zaloguj sie na swój kanał wpisując /join $parts[1]", $parts[2]);
gitbejbe
oj, to masz trochę roboty ale nie aż tak dużo ; )

ja bym proponował Tobie zrobić nową tablicę w bazie danych np o nazwie "oczekujace_kanaly" czy coś takiego.