ctom
11.12.2013, 23:00:02
Czy korzystacie jakiegoś softu (web aplikacji) do kontaktu z klientami podczas pracy nad projektem (np. Asana) czy raczej większość komunikacji przez maila ?
NetBeans
14.12.2013, 14:20:18
Zależy od klienta. Wiesz, dla niektórych już mail jest problemem...
ctom
14.12.2013, 14:28:44
Cytat(NetBeans @ 14.12.2013, 14:20:18 )

Zależy od klienta. Wiesz, dla niektórych już mail jest problemem...

no właśnie w tym jest problem, bo dla mnie Asana jest fajna (masz wszystko po ręką, powątkowane) ale wiem z doświadczenia, że ciężko "zmusić" kogoś do korzystania z danego narzędzia.
dlatego liczyłem tu na jakieś przegląd softów/aplikacji do takich kontaktów/współpracy
To fakt czasem klienci bywają nie reformowalni, Asana, mail, Feng Office ... to dużo zależy od klienta
Tutaj też jest pytanie jakie projekty są prowadzone, jak długo trwają i ile ich jest jednocześnie? Jeśli to są małe projekty to można np. z trello skorzystać, minusem mała funkcjonalność, plusem, że klient bez problemu sobie z tym poradzi.
Porter965
8.07.2014, 16:31:52
Jako klient wolałem maila lub nawet telefon, jednak musiałem przekonać się do panelu zarządzania - teraz nie widzę innej możliwości pracy. Musiałem być jednak "zmuszony" do tego by się przekonać
Pyton_000
8.07.2014, 20:01:52
Telefon ok, do omówienia spraw (wiadomo że łatwiej się wysłowić) potem oczywiście obowiązkowy mejl z podsumowaniem i potwierdzeniem ustaleń aby nie było nieporozumień.
Systemy do wspomagania komunikacji są o tyle dobre, że grupują wiadomości łatwiej jest coś znaleźć.
seovip
23.07.2014, 08:24:48
Polecam do instalacji na własnym serwerze komercyjne narzędzie do komunikacji z klientem Freelance Cockpit 2 (Project Management). Licencja jest naprawdę nie droga $40.
Całą komunikacje z klientem bez problemu prowadzimy za pomocą własnie tego narzędzia. Tworzymy dla niego "konto" i klient ma dostęp do opcji komunikacji z nami "support tickets". Ponadto jest opcja tworzenia "Projeku", przypisywania do danego klienta, gdzie możemy zapisywać informacje takie jak "zadania do zrobienia", wgrywać i w danym projekcie przetrzymywać dokumentacje np. word, exel, pdf, png itd., mierzyć ile czasu spędzamy nad danym projektem...itd.
Nie będę się rozpisywać co do funkcjonalności, jest naprawdę wiele! "Wygooglujcie" sobie sami. ;-)
P.S.
1. Autor skryptu udostępnia demo, warto tam zajrzeć.
2. Dopatrzyłem się jeden mankament, mianowicie język polski w skrypcie jest słabo przetłumaczony. Trzeba chwile poświecić i na własną rękę poprawić tłumaczenie.
dixie666
8.12.2014, 16:44:50
Do komunikacji ze swoimi klientami używam aplikacji Best Redmine. Ma ona bardzo dobry system komentarzy. W każdej chwili mam dostęp do historii konwersacji, a jego obsługa nie jest trudniejsza niż obsługi zwykłej poczty e-mail. Zatem myślę, że większość klientów poradzi sobie z nim bez problemów.
Karolciaa
23.12.2014, 21:15:33
Tak sobie czytam, co piszecie i myślę, że mail jest ok jako np. potwierdzenie, że kontakt był, ustalenia były itd.
Janusz1200
27.12.2014, 10:14:21
Ja używam
http://hostedredmine.com/, a jak pracowałem dla kogoś, to jira (lepsze, ale płatne).
tomekprusik
26.01.2015, 07:49:46
z jednymi klientam,i poprzez redmina a z innymi normalnie mailowo, asana próbowałem, ale jakoś mnie ten soft nie powalił
rafalp
3.07.2015, 22:02:32
Ja polecam
Todois (tak da się!) oraz Asanę
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.