Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML]Problem z wyświetlaniem szablonu allegro
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
exos911
Witam wszystkich!

Postanowiłem samemu stowrzyć szablon aukcji na allegro. Postępowałem zgodnie z tym poradnikiem: Link . Wszystko poszło bez większych problemów. Na koniec jeszcze w edytorze tekstowym zmieniłem linki do wszystkich obrazów na lokalizację na serwerze Imageschack. Jak otworzę gotową stronę w przeglądarce to wszystko się prawidłowo wyświetla:

Niestety po wklejeniu kodu na allegro zaczynają się problemy. jeszcze w trakcie edycji w edytorze wizualnym wszystko wygląda tak jak powinno:

Ale jak już zakończę edycję to na gotowej stronie aukcji wogóle nie wyświetla zawartości szablonu:

Z racji tego, że jestem bardzo początkujący w HTML'u to prosiłbym o podpowiedź co może być przyczyną błędnego wyświetlania się szablonu na Allegro.

Link do kodu html:Link
jacobson
moze trzeba poczekac zeby sie odswiezyl lub tez kod szablonu przekracza dozwolona ilosc znakow w aukcji
tomi1985
nie, raczej cos z html masz nie tak i css'em
exos911
Też wydaje mi się, że coś nie tak jest z kodem. Problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia co.
kreatiff
Stawiam na to, że problem jest w tym pozycjonowaniu absolutnym obrazków.
Nie sprawdzałem tego tutoriala, który podajesz, ale piszę to szczerze i bez złośliwości - ten szablon to jest doskonały przykład jak nie powinien wyglądac kod szablonu aukcji.
To samo (a nawet lepsze, bo bardziej elastyczne) idzie osiagnąc o wiele krócej, zakodowane bardziej przejrzyście i nie będzie sprawiać problemów tego typu.

Tak więc ja polecam jakiś kurs prostych layotów w CSS na początek.

A by uratować to co stworzyłeś to wsadź wszystko w jakiegoś diva i nadaj mu height:1000px (te 1000px to przykład, zmierz wysokość, ile powinien mieć ten szablon). I nie będzie to elastyczne, więc jak wstawisz długi tekst, to będzie trzeba dostosować i wysokość aukcji.
exos911