Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [CSS][MySQL][PHP]Problem z funkcjami CSS, obsługą MySQL Workbench 6.1 itp.
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
castagir
Witam

Na sam początek chciałbym powiedzieć, że jestem całkowicie nowy w PHP i MySQL. Właściwie w HTML i CSS dopiero też postawiłem niedawno pierwsze kroki - ale jak każdy wie, te skrypty/języki są akurat proste, chociaż i z nimi mam kilka problemów. Dlatego założyłem jeden zbiorczy temat aby nie robić syfu w dziale forum i wszystkie odpowiedzi otrzymać w jednym miejscu. Także jakbym miał jeszcze pytania w przyszłości to będę używał jego.

Napisze również na jakim pracuję oprogramowaniu, aby uprzedzić pytania natury technicznej.
Jako, że nie mogłem stworzyć środowiska do tworzenia stron i aplikacji internetowych na Win7, postanowiłem postawić nowy system na zapasowym dysku.
System to Ubuntu 14.04LTS. Zainstalowane na nim także mam środowisko:
- Apache(2.4.7-Ubuntu4.1)
- PSP-pear(5.5.9+dfsg-ubuntu4.4)
- MySQL-client-5.5(5.5.40-0ubuntu0.14.04.01)
Mam także zainstalowane biblioteki do powyższych "programów".
Mam także MySQL Workbench 6.1 - coby to łatwo i przyjemnie można było operować na bazach, gdyż jestem przyzwyczajony do graficznej kontroli i klikaniem myszką, a terminal jest jeszcze dla mnie wciąż trudny.
Natomiast programu do pisania skryptów używam GPHPEDIT 0.9.98 - graficzny edytor, który wspomaga pisanie skryptów poprzez kolorowanie tekstu.

Oto moje pytania:
1. Na razie uczę się wykonywać strony statyczne, czyli sam HTML i CSS(znowu dry.gif ). Ogólnie wszystko idzie gładko i nie mam problemów merytorycznych, lecz mój sprzęt zawodzi, lub oprogramownaie.
Mam problemy z takimi funklcjami CSS jak:
overflow, position, max/minwidth i kilka innych bardziej zaawansowanych, których teraz nie mogę sobie przypomnieć, używanych do tworzenia układów stron płynnych i hybrydowych. Przez to moje strony są podzielone na fragmenty i układają się jadna pod drugą.