Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne][JavaScript]problem z fadein - zmiana diva bez przeładowania strony
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
interu58
Witam,

Jestem zielony jeśli chodzi o js, ale próbuje coś stworzyć na swojej stronie. Chciałbym osiągnąć efekty po kliknięciu w menu taki jak na tej stronie występuje po kliknięciu w dany kurs http://www.poza-schematami.pl/. Czyli zaciemnienie ekranu i "najazd" treści.

Mam taki kod:

[html][/html]

<head>
<script type="text/javascript" src="https://code.jquery.com/jquery-1.4.2.min.js"></script>
</head>
<body>
<div id="oferta">

<a href="#strona1" class="menuoferta">
<div id="nazwa">nazwa1</div>
</a>

<a href="#strona2" class="menuoferta">
<div id="nazwa">nazwa2</div>
</a>

<a href="#strona3" class="menuoferta">
<div id="nazwa">nazwa3</div>
</a>

<a href="#strona4" class="menuoferta">
<div id="nazwa">nazwa4</div>
</a>

<div class="trescoferta" id="strona1">
<p></p>

</div>

<div class="trescoferta" id="strona2">

<p></p>
</div>

<div class="trescoferta" id="strona3">

<p></p>
</div>

</div> <!--END oferta-->

</body>
</html>

<script>
$( "a" ).click(function() {
$( ".trescoferta" ).fadeIn( "slow" );
});
</script>

Coś napisałem nie tak, bo przy wybraniu jakiejkolwiek pozycji z menu wyświetlają mi się wszystkie pozycje z treścią zamiast tej konkretnej i nie mogę się połapać co jest nie tak.
Proszę o podpowiedź odnośnie tego kodu oraz tego w jaki sposób można uzyskać efekt podobny do tego na stronie, do której wkleiłem link.
Turson
To chyba logiczne, że jeżeli masz n elementów z daną klasą i chcesz pokazać elementy tej klasy to pokazuje wszystkie. Do <a> możesz np. dodać atrybut ktory odnosi się do tego, który konkretnie element ma otworzyc
kamilo818
  1. <a href="#strona1" class="menuoferta" id="strona1">
  2. <div id="nazwa">nazwa1</div>
  3. </a>
  4.  
  5. <script>
  6. $( "a#strona1" ).click(function() {
  7.  
  8. $( ".div#strona1" ).fadeIn( "slow" );
  9. });
  10. </script>
Turson