franek321
14.01.2015, 21:36:51
Przepraszam ! ale jestem całkiem nowy w temacie MYSQL-a.
Ściągnolem MYSQL-a ze strony; www.mysql.com, działa (tak mnie się wydaje ),
na podstawie strony, kursu:https://www.youtube.com/watch?v=Yqvf6Gs9NPA&index=1&list=PL07TSwd5SmKZtEUvJ-0k3TNsMh9iO21HC
Stawiam pierwsze kroki w tym temacie i nie wiem jak zamknąć okno " cmd", w którym piszę komendy, mysql-ela
Po wisaniu "quiet:, lub "q" za znakie: mmysql> pojawiają się znak lub znaki "-> ", po kazdym kliknieciu enter zatwierdzajacego komendę "quiet' lub "q". okno "cmd" zamykam znakiem"x"- podobnie jak zamyka się wszystkie
programy.
Jest to moja pierwsza instalacja MYSQL i prwadopodobnie za dużo opcji zaznaczyłem podczas instalacji lub program żle działa, czy powinienem, go odinstalować i na nowo zainstalować, lub zainstalować inny ?
Nie mogę też znależć w mysql-u serwera appache, phpadmin, czy powinienem je doinstalować do mysql-ela ?
nie quiet tylko "quit;" - ważny jest znak ; na końcu, ewentualnie możesz użyć "\q"
pełny spis komend znajduje się w dokumentacji:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysql-commands.htmlapache trzeba osobno zainstalować, najlepiej jeśli zainstalujesz sobie gotowy pakiet : mysql, apache i php ze strony
http://www.wampserver.com/en/
Pyton_000
15.01.2015, 00:18:26
; w tym przypadku jest do niczego nie potrzebny
franek321
16.01.2015, 09:50:26
Dzięki ! zadziałało!
Instalacje i odistalowywania to moja słaba strona(nie znam, angielskiego), spróbję doinstalować "apache" i " php",
potrenować i poznać msql-a, na podstwie kursu z you tube. Sporo jest kursów i serwerów baz danych, nie ogarniam tego i nie chce się rozdrabniać, a moje wiadomości są w w/w temacie na poziomie " 0".
Czy byłby Pan uprzejmy podpowiedzieć mi jak doinstalować appache i php do mojego mysql-a ?
grzes999
16.01.2015, 16:28:50
PHP i Apacha nie instaluje się do mysql to są odrebnę rzeczy.